Με όπλο και το Film Office η τουριστική προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας το 2022

Με όπλο και το Film Office η τουριστική προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας το 2022

Εγκρίθηκε το σχέδιο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας-Αισιοδοξία με την αίρεση της πορείας της πανδημίας για τον τουρισμό την επόμενη χρονιά.

Και το Film Office μπαίνει στο σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2022. Η συγκεκριμένη δομή, που έχει καταφέρει μέσα σε λίγο χρόνο να φέρει σημαντικές οτπικοακουστικές παραγωγές στην Κεντρική Μακεδονία, θα αποτελέσει το νέο «όπλο» στην τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας, προκειμένου να προσελκύσει ακόμη περισσότερους επισκέπτες.

Σύμφωνα με το σχέδιο τουριστικής προβολής για το 2022, που παρουσιάστηκε στη σημερινή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας, το Film Office, μέσω της παρουσίας του σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις οπτικοακουστικών παραγωγών και σε κινηματογραφικές τηλεοπτικές αγορές καθώς και σε κινηματογραφικά φεστιβάλ που διαθέτουν αντίστοιχα τμήματα κινηματογραφικών αγορών θα συμβάλλει στην ακόμη μεγαλύτερη προβολή του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.

Σχεδιάζεται μάλιστα η συμμετοχή του Film Office σε διοργανώσεις στο Βερολίνο, τις Κάννες, τη Βενετία, το Λονδίνο και το Βαγιαδολίδ της Ισπανίας.

Όπως τόνισε ο τομεάρχης Τουρισμού, Αλέξανδρος Θάνος, η συμμετοχή του Film Office γίνεται στο πνεύμα της στοχευμένης προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως ιδανικού προορισμού για την προσέλκυση και την υλοποίηση οπτικοακουστικών παραγωγών.

Παρουσιάζοντας το σχέδιο, ο κ. Θάνος επισήμανε ότι το 2022 η Περιφέρεια θα συμμετέχει στις σημαντικότερες τουριστικές εκθέσεις στο εξωτερικό και συγκεκριμένα σε Όσλο, Ουτρέχτη, Μαδρίτη, Ζυρίχη, Βρυξέλλες, Τελ Αβίβ, Μιλάνο, Σόφια, Βουκουρέστι, Λιουμπλιάνα, Βελιγράδι και Χέρνινγκ.

Επίσης, θα εφαρμοστούν υποστηρικτικά προγράμματα μάρκετινγκ, θα αξιοποιηθούν οι αεροπορικές εταιρίες, ώστε να ερευνηθούν πιθανές αγορές – στόχοι για την Κεντρική Μακεδονία και σχεδιάζεται η φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων, διαμορφωτών κοινής γνώμης και επαγγελματιών, ταξίδια κινήτρων, πρόγραμμα επαφών στις περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας με συμμετέχοντες επιλεγμένους tour operators και προβολή μέσω Internet.

Ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, τόνισε ότι «πριν από δυο μήνες παρουσιάσαμε μια εξαιρετική νέα καμπάνια, με νέο μήνυμα για τον τουρισμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, το 'Do Something Great', το οποίο συνδέεται με τον Μ. Αλέξανδρο και το εμπορικό σήμα για τα μακεδονικά προϊόντα. Στόχος να διατρανώσουμε και να παρουσιάσουμε όλες τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, στις οποίες στηρίζεται το τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας. Τελικός μας στόχος είναι να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος και να επιτύχουμε τουρισμό 12 μήνες και 365 μέρες το χρόνο. Η περιοχή μας έχει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα για να το πετύχει και για να υποστηρίξει όχι μόνο το παραδοσιακό μοντέλο 'ήλιος, θάλασσα', αλλά τις σημαντικότερες μορφές εναλλακτικού τουρισμού (χειμερινό, γαστρονομικό, αθλητικό, αρχαιολογικό, συνεδριακό, πολιτιστικό, ποδηλατικό, ορειβατικό κτλ.). Όλες αυτές οι δυνατότητες παρουσιάζονται επιτυχημένα μέσα στη νέα καμπάνια της Περιφέρειας».

Ο κ. Τζιτζικώστας χαρακτήρισε πολύ σημαντική εξέλιξη, πάνω στην οποία μπορεί να στηριχθεί η ανάπτυξη του τουρισμού, την αναβάθμιση του αεροδρομίου «Μακεδονία», που με τον νέο διάδρομο προσγειώσεων και απογειώσεων δίνει τη δυνατότητα υποδοχής αεροσκαφών μεγάλου τύπου. «Η χώρα βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για σύνδεση με περιοχές όπως ο αραβικός κόσμος και οι ΗΠΑ με απευθείας πτήσεις. Οι προοπτικές είναι μπροστά μας. Για μας οι καλοί αριθμοί του 2019 και αυτοί που είχαμε και φέτος είναι η βάση πάνω στην οποία θα χτίσουμε τα επόμενα χρόνια μέχρι να πετύχουμε τον στόχο του 12μηνου τουρισμού και θα τον πετύχουμε. Ήδη και πριν από την πανδημία καταφέραμε να πετύχουμε την αύξηση του τουρισμού τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Μάρτιο, Απρίλιο που δεν υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια και κατορθώσαμε με τη σημαντική και καταλυτική συμβολή του οδικού τουρισμού η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να έχει γίνει τα τελευταία τρία χρόνια η πρώτη περιφέρεια στην Ελλάδα σε αφίξεις τουριστών. Οι προοπτικές είναι καλές για το 2022. Ήδη προκρατήσεις υπάρχουν, αλλά η πορεία εξαρτάται κι από την πορεία της πανδημίας παγκοσμίως, όμως βλέπουμε με αισιοδοξία το επόμενο έτος. Είμαστε πιο έτοιμοι από ποτέ για να μπορέσουμε να αποκομίσουμε ακόμη περισσότερα οφέλη από αυτόν τον βασικό πυλώνα της οικονομίας  μας».

Η περιφερειακή σύμβουλος της παράταξης «Κοιτάμε Μπροστά», Δήμητρα Θωμά, πρότεινε να εμπλακεί η Περιφέρεια και στο «Δρόμο του Μεταξού», αλλά και σε συνεργασίες με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, ενώ οι βασικές ενστάσεις προς το σχέδιο τουριστικής προβολής για το 2022 ήταν ο τρόπος επιλογής των τουριστικών πρακτόρων και διαμορφωτών κοινής γνώμης που προβλέπεται να φιλοξενηθούν, όπως και στον τρόπο επιλογής των αεροπορικών εταιριών, όπου θα προβληθεί η Κεντρική Μακεδονία ως τουριστικός προορισμός.

Ο επικεφαλής της παράταξης «Πράξεις για τη Μακεδονία», Χρήστος Παπαστεργίου, είπε πως έχει γίνει σοβαρή δουλειά, παρά τις επιμέρους ενστάσεις.

Ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης», Σωτήρης Αβραμόπουλος, τόνισε ότι τα ποσά που προτείνεται να διατεθούν για την τουριστική προβολή, θα μπορούσαν να δοθούν για τη στήριξη του προγράμματος κοινωνικού τουρισμού, για μαθητικές εκδρομές και για υποδομές.

Πηγή: voria.gr

Αν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επισημάνετε το επιθυμητό κείμενο και πιέστε Ctrl + Enter για να ενημερώσετε τον διαχειριστή για αυτό.
Σχόλια