Thessaloniki Fly Over: Στη Β’ Φάση και οι πέντε υποψήφιοι

Thessaloniki Fly Over: Στη Β’ Φάση και οι πέντε υποψήφιοι

Στη Β’ Φάση του διαγωνισμού για την Αναβάθμιση της Ανατολικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης-Fly Over, περνάνε και οι πέντε υποψήφιοι για το έργο των 370 εκατ. ευρώ, που θα κατασκευαστεί με ΣΔΙΤ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τουGRTimes.gr, περνάνε στη Β’Φάση του διαγωνισμοί οι εξής πέντε που εκδήλωσαν ενδιαφέρον: ΑΒΑΞ Α.Ε., ΓΕΚ- ΤΕΡΝΑ Α.Ε., ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε., ΙΝΤΡΑΚΑΤ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – INTERTOLL EUROPE ZRt

Εντός των επομένων ημερών, το ΥΠΟΜΕ θα ανακοινώσει την έναρξη της Β’ Φάσης του διαγωνισμού, αλλά ήδη όπως έχει πληροφορηθεί το GRTimes.gr, στην φάση που έπεται συνεχίζουν και οι πέντε υποψήφιοι, οι οποίοι, πριν καταθέσουν τις δεσμευτικές προσφορές τους, θα μετέχουν σε ανταγωνιστικό διάλογο. Στόχος της ηγεσίας του Υπουργείου είναι, η ανάδειξη αναδόχου τέλης του 2021-αρχές 2022.

Παρότι το έργο θα κατασκευαστεί με ΣΔΙΤ, οι χρήστες δεν θα επιβαρύνονται με διόδια, ενώ όπως έχει τονισθεί από πλευράς της ηγεσίας του ΥΠΟΜΕ, ο ανάδοχος θα αναλάβει τη συντήρηση του συνόλου της Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης και όχι μόνο του ανατολικού τμήματος.

Υπενθυμίζεται ότι το έργο της Αναβάθμισης της Ανατολικής Περιφερειακής περιλαμβάνει το Fly Over, που θα είναι η μεγαλύτερη εναέρια οδός στην Ελλάδα.

Το προφίλ του έργου

To έργο έχει ως στόχο την κατασκευαστική αναβάθµιση της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης στο τµήµα από τον Α/Κ K5 (Νοσοκοµείο Παπαγεωργίου) έως τον Α/Κ Κ12 (σύνδεση µε Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Μουδανιών) µήκους 13 χλµ. και αναµένεται να βελτιώσει σηµαντικά τις κυκλοφοριακές συνθήκες της πόλης της Θεσσαλονίκης.

Η αναβάθµιση της Ανατολικής Περιφερειακής θα γίνει  µέσω:

  • της κατασκευής Υπερυψωµένης Ταχείας Λεωφόρου (fly over) 2+2 λωρίδων κυκλοφορίας, στο τμήμα από τον Α/Κ Κ5 έως την περιοχή του Α/Κ Κ10 (Κωνσταντινοπολίτικα), σε συνδυασµό µε ανακατασκευή της υφιστάµενης οδού στο σύνολο του εύρους του καταστρώµατός της,
  • της διαπλάτυνσης κατά µία λωρίδα κυκλοφορίας και ΛΕΑ στο τµήµα της οδού, από Α/Κ Κ10 έως Α/Κ Κ12, και
  • της βελτίωσης των λειτουργικών και των γεωµετρικών χαρακτηριστικών της υφιστάµενης Ανατολικής Περιφερειακής.

 Ειδικότερα:

  • το τµήµα από Α/Κ Κ5 έως την περιοχή του Νοσοκοµείου «ΓΕΝΕΣΙΣ» µε µήκος 9,5 χλµ. προβλέπεται να αναβαθµιστεί µε την προσθήκη Υπερυψωµένης Ταχείας Λεωφόρου (ΥΤΛ),
  • το τµήµα «ΓΕΝΕΣΙΣ» – Α/Κ Κ12, µήκους 3,5 χλµ, προβλέπεται να διευρυνθεί κατά µία λωρίδα ανά κατεύθυνση (οκτώ από έξι λωρίδες συνολικά).

Σε τρεις φάσεις ο διαγωνισμός

Ο διαγωνισμός διεξάγεται σε τρεις φάσεις. Η πρώτη είναι φάση της εκδήλωσης ενδιαφέροντος και προεπιλογής. Η δεύτερη χωρίζεται σε δύο, στη Β1 και στη Β2. Στη Β1 θα γίνει ο διάλογος μεταξύ υποψηφίων, Υπουργείου ενώ θα εμπλακεί σε αυτόν και η τοπική κοινωνία. Στη φάση αυτή θα οριστικοποιηθεί και το φυσικό αντικείμενο του έργου. Στη Β2 οι προεπιλεγέντες θα καταθέσουν δεσμευτικές οικονομικές προσφορές.

Ο ιδιώτης εταίρος του ΣΔΙΤ, που θα εισπράττει πληρωμές διαθεσιμότητας από το ελληνικό δημόσιο, θα αναλάβει το έργο για 30 χρόνια, από τα οποία η κατασκευή θα διαρκέσει περίπου τέσσερα. Στη διάρκεια αυτών των 30 χρόνων θα έχει την ευθύνη για τη λειτουργία αλλά και τη συντήρηση του έργου, όπως και του τμήματος της Δυτικής Περιφερειακής.

Πηγή: grtimes.gr

Αν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επισημάνετε το επιθυμητό κείμενο και πιέστε Ctrl + Enter για να ενημερώσετε τον διαχειριστή για αυτό.
Σχόλια