Θεσσαλονίκη-Φροντιστήρια: Να λειτουργήσουμε με όλες τις τάξεις, όχι μόνο με τη Γ΄λυκείου

Θεσσαλονίκη-Φροντιστήρια: Να λειτουργήσουμε με όλες τις τάξεις, όχι μόνο με τη Γ΄λυκείου

Την επαναλειτουργία τους με όλες τις τάξεις και όχι μόνο με τα παιδιά της Γ΄λυκείου ζητούν οι εκπαιδευτικοί φροντιστηρίων, μετά την πρόταση της επιτροπής λοιμωξιολόγων αλλα και της ανακοίνωσης της πολιτικής προστασίας για άνοιγμα των φροντιστηρίων μόνο για τους μαθητές που δίνουν φέτος πανελλήνιες από τη Δευτέρα 10/05.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Φροντιστών Βορείου Ελλάδος, Νίκος Πετρόπουλος, μιλώντας στο ThessToday.gr, εξήγησε τους λόγους για τους οποίους δεν τους βρίσκει απόλυτα σύμφωνους η απόφαση της κυβέρνησης, εκφράζοντας παράλληλα τους προβληματισμούς του σχετικά με το τι θα γίνει αν κάποιος μαθητής της Γ’ λυκείου διαγνωστεί θετικός στον κορωνοϊό λίγο πριν την έναρξη των πανελλαδικών, αλλά και το πώς θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2022 οι μαθητές που φέτος και πέρυσι δεν έδωσαν προαγωγικές εξετάσεις, καλούμενοι να λάβουν το βάπτισμα του πυρός κατευθείαν στη δύσκολη τάξη της Γ΄λυκείου.

«Έχει προταθεί από τους λοιμωξιολόγους η επαναλειτουργία μας, μόνο για τα παιδιά που δίνουν πανελλαδικές, και χθες βγήκε μια ανακοίνωση της πολιτικής προστασίας που λέει ότι από τις 10 Μαΐου μπορούμε να λειτουργήσουμε με τη Γ’ λυκείου. Είναι θετικό το ότι μας έχουν συμπεριλάβει στη διαδικασία της επανεκκίνησης, αλλά υπάρχουν κάποια προβλήματα τα οποία θέλουμε να τονίσουμε. Το πρόβλημα έχει να κάνει με το γεγονός ότι παρόλο που οι μαθητές στο λύκειο έχουν self tests εδώ και καιρό και θα έχουν από βδομάδα και στα γυμνάσια, και αντίστοιχα μπορούν να βγαίνουν και σε άλλες δραστηριότητες όσον αφορά τις πλατείες που μαζεύονται και την εστίαση, σε μας δεν δίνουν τη δυνατότητα να επαναλειτουργήσουμε κανονικά», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Πετρόπουλος.

Μιλώντας για τα προβλήματα που προκύπτουν από αυτή την απόφαση, αναφέρει πως οι καθηγητές των φροντιστηρίων θα πρέπει να κάνουν κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους δια ζώσης μαθήματα στους μαθητές της Γ’ λυκείου, αλλά και τηλεκπαίδευση στις άλλες τάξεις. «Έχουμε καθηγητές οι οποίοι εμπλέκονται στη διαδικασία και των μικρότερων τάξεων οπότε αυτό δημιουργεί προβλήματα στην ομαλή λειτουργία μας. Θα πρέπει δηλαδή κάποιοι συνάδελφοι να κάνουν μαθήματα δια ζώσης στους μαθητές της Γ’ λυκείου και μετά να βρούμε τον τρόπο να κάνουμε τηλεκπαίδευση για τις μικρότερες τάξεις».

Τηλεκπαίδευση: Κακή συνδεσιμότητα στο ίντερνετ και ψυχολογικό βάρος στα παιδιά

Απαριθμώντας τα ζητήματα που προέκυψαν από την τηλεκπάιδευση, ο πρόεδρος του ΣΦΒΕ στάθηκε αφενός στο τεχνικό πρόβλημα που ανέκυπτε με το ίντερνετ, και αφετέρου στην κακή ψυχολογία των παιδιών που βρίσκονταν σε εγκλεισμό.

«Παρόλο που από τον Νοέμβριο και μετά ήμασταν σε αυτή τη διαδικασία και υπήρξε προετοιμασία από την πλευρά μας και από την πλευρά της πλειοψηφίας των μαθητών ώστε να γίνει τηλεκπαίδευση, υπήρξαν προβλήματα με τη συνδεσιμότητα του δικτύου. Κάποιοι μαθητές δεν είχαν καλό ίντερνετ. Για όσους είχαν προβλήματα με τον εξοπλισμό, εμείς από την πλευρά μας βοηθήσαμε, δίνοντας κάποια λάπτοπ ή κάποιες ταμπλέτες που είχαμε στη διάθεσή μας ως φροντιστές ώστε να μη χαθεί το μάθημα».

«Το πρόβλημα με την τηλεκπαίδευση ήταν στο ίντερνετ αλλά και στην ψυχολογία των εφήβων, που ο εγκλεισμός δημιούργησε ψυχολογικό βάρος στα παιδιά. Οι μαθητές της Γ’λυκείου, έχοντας το κίνητρο των εξετάσεων, προσαρμόστηκαν και πιο εύκολα. Οι μαθητές των μικρότερων τάξεων χρειάζονταν περισσότερη πίεση».

Κενά στους μαθητές της Β’ λυκείου που δεν έδωσαν προαγωγικές και θα δώσουν απευθείας πανελλαδικές

Αναφορικά με τους μαθητές της Β΄λυκείου που δεν θα δώσουν φέτος προαγωγικές εξετάσεις, όπως και πέρυσι, και θα κληθούν να πέσουν απευθείας στα βαθιά νερά των πανελληνίων, ο κ. Πετρόπουλος εξέφρασε τις σαφείς ανησυχίες των εκπαιδευτικών του κλάδου του.

«Επειδή και πέρυσι αποφασίστηκε να μη δώσουν οι μαθητές προαγωγικές εξετάσεις, όπως και φέτος, θεωρούμε αυτή την απόφαση λανθασμένη, διότι δημιουργεί θέματα στη μη προσαρμογή τους σε μια εξεταστική διαδικασία. Δεν αποκτούν εμπειρία πάνω σε αυτό. Ειδικά οι μαθητές της Β’ λυκείου δεν θα δώσουν φέτος εξετάσεις, δεν έδωσαν ούτε πέρυσι και θα τους ζητηθεί να δώσουν πανελλαδικές. Και εμείς ως φροντιστές και το σχολείο έδωσε κάποιες γνώσεις αλλά θα πρέπει να διαπιστωθεί ποια είναι τα κενά που έχουν τα παιδιά και να τα καλύψουμε».

Συμπληρώνοντας: «Πολλοί μαθητές μας μάς μετέφεραν ότι με το που ξεκίνησαν πριν το Πάσχα, έγραψαν όλα μαζί τα διαγωνίσματα του τετραμήνου, για να έχουν οι συνάδελφοι βαθμούς να περάσουν. Θεωρώ ότι αν γινόταν προαγωγικές εξετάσεις τουλάχιστον στα μαθήματα που χρειάζονται, όπως είναι τα μαθηματικά, η φυσική, η έκθεση, η χημεία, τα αρχαία, θα ήταν καλύτερα από το να βάλουν ένα διαγώνισμα, μετά ακριβώς από την τηλεκπαίδευση, το οποίο δεν ξέρω αν θα μπορούσε να αξιολογήσει σωστά τις επιδόσεις και το τι έχουν καταλάβει τα παιδιά».

Ξανά τηλεκπαίδευση λίγο πριν τις πανελλαδικές για να μη διακινδυνεύσουν τα παιδιά

Όσον αφορά τα παιδιά της Γ’ λυκείου μάλιστα, πολλοί φροντιστές εξετάζουν το ενδεχόμενο να εφαρμόσουν ξανά τηλεκπαίδευση στην τελική ευθεία για τις πανελλαδικές, φοβούμενοι μήπως οι μαθητές, βγαίνοντας έξω, κολλήσουν κορωνοϊό, ζητώντας μάλιστα από το υπουργείο Παιδείας να ξεκαθαρίσει τι θα γίνει σε αυτή την περίπτωση.

«Το υπουργείο πρέπει να ξεκαθαρίσει τι θα γίνει αν λίγο πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις, ένας μαθητής είναι ο ίδιος κρούσμα, ή είναι σε καραντίνα λόγω στενής επαφής με κρούσμα. Αν θα χαθεί κάποιο μάθημα, αν χαθούν όλες οι εξετάσεις, αν θα γίνουν επαναληπτικές εξετάσεις. Υπάρχει μια τέτοια συζήτηση, είναι καλό να το ξεκαθαρίσει για να προφυλαχθούν οι μαθητές από συγχρωτισμούς εκείνη την περίοδο. Η δική μας σκέψη ως φροντιστές είναι εφόσον λειτουργήσουμε με το καλό, είτε με τους μαθητές της Γ’λυκείου, είτε με όλες τις τάξεις, στους μαθητές της Γ’λυκείου θα επιλέξουμε πολλοί από μας τη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης που την ξέρουμε και την έχουμε φτάσει σε υψηλό επίπεδο, για να μη ρισκάρουμε να χάσουν τα παιδιά τις εξετάσεις».

Πηγή:thesstoday.gr

Αν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επισημάνετε το επιθυμητό κείμενο και πιέστε Ctrl + Enter για να ενημερώσετε τον διαχειριστή για αυτό.
Σχόλια