Θεσσαλονίκη: Στα ίδια επίπεδα παραμένουν τα τέλη στάθμευσης για το 2020

Μηδενική αύξηση στα τέλη στάθμευσης οχημάτων για το 2020 ενέκρινε σήμερα τα ξημερώματα το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης.

Έτσι, η χρέωση για στάθμευση ανά ώρα στις δημοτικές κοινότητες Α΄, Γ΄και Ε΄του δήμου Θεσσαλονίκης θα παραμείνει και το 2020 1,70 €, ανά ώρα.

 Υπενθυμίζεται ότι τα τέλη είναι ανταποδοτικά και διατίθενται  αποκλειστικά για την βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών  του δήµου ή της κοινότητας.

Στο μεταξύ, απαντώντας στα σχόλια της αντιπολίτευσης, ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Γιώργος Αβαρλής είπε ότι δεν θα επεκταθεί η ελεγχόμενη στάθμεση στο Ε΄Διαμέρισμα, παρά μόνο στη Βασ. Όλγας. "Είχαμε πει ότι θα προβούμε σε συνεννόηση και με την εταιρία σε αναθεώρηση της σύμβασης», τόνισε. Απαντώντας στον Γιώργο Ορφανό παραδέχθηκε ότι όντως δεν υπάρχει μελέτη για τη μη επέκταση στην Ε΄Κοινότητα αλλά όπως είπε "ακούμε τον κόσμο", "υλοποιούμε την επιθυμία του κόσμου στην Ε΄Κοινότητας". "Εδώ η επιθυμία του κόσμου είναι πάνω από οποιαδήποτε μελέτη", όπως είπε χαρακτηριστικά. Πάντως πρόσθεσε ότι ο δήμος θα προχωρήσει σε συζήτηση με την εταιρία και επανεξέταση της σύμβασης, "την οποία όποιος τη θέλει θα την έχει αύριο στη διάθεσή του". Είπε επίσης από τη εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης αποκλείστηκε και κομμάτι από τις 40 Εκκλησιές. 

Η αντιπολίτευση

Νωρίτερα, για ένα καθαρά εισπρακτικό σύστημα έκανε λόγο ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Σωτήρης Ζαριανόπουλος. «Αναρωτιόμαστε γιατί σε άλλες πόλεις που υπήρχε το σύστημα υπάρχουν δήμαρχοι οι οποίοι το μείωσαν δραστικά σε συμβολικό επίπεδο (στην Πάτρα 0,30) στην κατεύθυνση της κατάργησης», τόνισε προσθέτοντας: Αυτό ζητάμε εμείς, αν δεν συμφωνείτε με την κατάργηση τώρα, να μειωθεί σε συμβολικό ποσό.

Ο Γιώργος Ρακκάς από την παράταξη Μένουμε Θεσσαλονίκη, ανέφερε ότι θα υπήρχε και μεγαλύτερη ανταπόκριση των πολιτών στο σύστημα εάν η ανταποδοτικότητα ήταν ευθεία, αν έβγαινε ο δήμος και έλεγε ότι αυτά τα έσοδα τα χρησιμοποιώ αποκλειστικά για την κατασκευή δημοτικών πάρκινγκ ώστε ο πολίτης να έχει την αίσθηση ότι επιδοτεί μια επένδυση η ωφέλεια της οποία θα επιστρέψει στον ίδιο στο τέλος.

Ο Μιχάλης Τρεμόπουλος από την Οικολογία Αλληλεγγύη ζήτησε να δει τη σύμβαση με την εταιρεία ενώ τόνισε ότι σίγουρα πρέπει να γίνουν διορθωτικές κινήσεις με ένα σύστημα το οποίο να λαμβάνει υπόψη και το τι γίνεται σε άλλες πόλεις. Θα πρέπει να είναι για παράδειγμα πολύ πιο φθηνό με χρέωση όχι πάνω από 0,50 την ώρα και να καταργηθεί το ακατανόητο και απόλυτα μη λειτουργικό τετράωρο.

Από το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης ο δήμος δεν βγάζει ούτε ένα ευρώ, υποστήριξε ο Ανδρέας Κουράκης από την ΠΟΛΗχρωμη Θεσσαλονίκη. «Σύμφωνα με τη σύμβαση έπρεπε να εισπράττει 4 εκατ. συνολικά εκ των οποίων περίπου τα μισά πηγαίνουν στην εταιρία και τα άλλα μισά στο δήμο. Αλλά αν υπολογίσουμε το ΦΠΑ που υφίσταται ο δήμος, η εταιρία εισπράττει περίπου το 65%-67% των ειπράξεων και αν υπολογίσουμε και τα χρήματα που δίνουμε στους δημοτικούς υπαλλήλους που παρακολουθούν και ελέγχουν μάλλον μπαίνει μέσα. Επομένως ότι λέγεται για μείωση δεν ισχύει, τι να μειώσεις από τη χασούρα», επεσήμανε. Έθεσε επίσης και το θέμα της μη εφαρμογής του συστήματος στην Ε΄Κοινότητα. Η διοίκηση δεσμεύθηκε προκελογικά ότι θα το τροποποιήσει. Περιμένουμε το τροποποιημένο που θα δεχθεί να υπογράψει και η εταιρία.

Στα όσα ακούγονται για την Ε΄Κοινότητα «ότι δεν θα ισχύσει η συγκεκριμένη σύμβαση και ότι συμφωνεί και η εταιρία», αναφέρθηκε και ο Γιώργος Ορφανός επικεφαλής της παράταξης «Η Θεσσαλονίκη είναι το μέλλον» θέτοντας το ερώτημα «αν όλα αυτά έγιναν με κάποια μελετητική προσέγγιση και γιατί δεν καταργούμε και στο Γ΄Διαμέρισμα ή στο κέντρο της πόλης» το σύστημα.

Πηγή: typosthes.gr

Αν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επισημάνετε το επιθυμητό κείμενο και πιέστε Ctrl + Enter για να ενημερώσετε τον διαχειριστή για αυτό.
Δεν υπάρχουν ακόμη συστάσεις

Σχόλια

Πολιτισμός
Τετάρτη 29/1, στις 8μμ, με τον κ. Δημήτρη Μπαρμπαδήμο, συγγραφέα του βιβλίου "3906 μ.Χ. - Θεμελιώνοντας το Μέλλον", στο Νέο Θεμέλιο (Η εκδήλωση έχει ελεύθερη είσοδο.) -Είναι άραγε το Μέλλον αποτέλεσμα της δράσης μας στο Παρόν ή μήπως θα μπορούσε το Παρόν μας να αλλάξει αν φέρουμε στο σήμερα οράματα και ιδέες Μέλλοντος;  -Είναι εφικτό να ενσαρκωθεί μια "Ουτοπία"; -Είναι ο χρόνος γραμμικός ή μήπως μπορούμε να κινηθούμε σ' αυτόν όπου θέλουμε, αν συντονιστούμ...
Πολιτισμός
Το μετρό στη Θεσσαλονίκη ακόμη και πριν ολοκληρωθεί η κατασκευή του φαίνεται ότι επιρεάζει και αλλάζει ριζικά πολλά πράγματα στη Θεσσαλονίκη. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του αναδείχτηκε ο σημαντικός πολιτιστικός πλούτος της πόλης. Μια ενιαία και τεράστια αρχαιολογική ανασκαφή που υπολογίζεται ότι καλύπτει μια συνολική έκταση περίπου 20.000 τ.μ. Ήδη αυτούς τους μήνες που διανύουμε βρισκόμαστε μπροστά σε μια μεγάλη διαμάχη που έχει ξεσπάσει με την διάθε...
Διάφορα
Διακοπές ρεύματος είναι προγραμματισμένες για αύριο, Κυριακή, σε διάφορες περιοχές της Θεσσαλονίκης. Ειδικότερα, χωρίς ρεύμα θα μείνουν οι καταναλωτές στην περιοχή του Ωραιοκάστρου από τις 08:00 έως τις 11:00. Συγκεκριμένα, θα επηρεαστεί όλη η περιοχή πάνω από τη Συμμαχική Οδό όλο το Παλαιόκαστρο με τα αντλιοστάσια, βουστάσια, πτηνοτροφεία φ/β Αιβαζιδη και οι Ματακος, Βασιλειάδης, καλονη, κιτσιος, κουντη, Μπελλη, Σεφερογλου & Τιμολέων. Επίσης, από τις 08:0...
Οικονομία
«Η ελληνική οικονομία βελτιώνει την ανταγωνιστικότητά της κυρίως λόγω του περιορισμού του κόστους εργασίας» επεσήμανε χθες, Παρασκευή, ο Γιάννης Μασούτης, πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης.  Ο κ. Μασούτης εκτίμησε πως παρατηρείται ένα κλίμα αισιοδοξίας στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών όσο και των επιχειρήσεων. Στη συνέχεια σημείωσε πως η χώρα προσπαθεί να ξεπεράσει παθογένειες δεκαετιών ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός...
Υγεία
Ενώ οι Βρετανοί, όπως είναι γνωστό, πιστεύουν ότι ένα φλιτζάνι τσάι μπορεί να θεραπεύσει σχεδόν τα πάντα, πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι κάτι τέτοιο μπορεί να μην είναι και τόσο υπερβολικό καθώς η καθημερινή κατανάλωσή του βρέθηκε να σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο γλαυκώματος. Γνωρίζουμε ήδη ότι η κατανάλωση τσαγιού μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της γνωσιακής παρακμής, των καρδιακών παθήσεων, των εγκεφαλικών επεισοδίων και του διαβήτη τύπου 2. Τώρα, σε μια...
Κοινωνία
Μοιάζει με παιχνίδι αλλά στην πραγματικότητα οδηγεί σε καταστάσεις μπούλινγκ και ακραίου εξευτελισμού. Μία επικίνδυνη μόδα που έρχεται από το Διαδίκτυο και έχει εισβάλει στα σχολεία. Μικρά παιδιά που μπαίνουν σε επικίνδυνες δοκιμασίες για χάριν εντυπωσιασμού. Μαθητές, μάλιστα, έφτασαν στο σημείο να οδηγήσουν μία μαθήτρια  Δημοτικού να γλείψει τουρκική τουαλέτα.  Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε στους γονείς της το θύμα του περιστατικού, μία μαθήτρια της Β' Δημοτι...
Υγεία
Παγκόσμιος συναγερμός έχει σημάνει για τον φονικό κοροναϊό που έχει στοιχίσει τη ζωή δεκάδων ανθρώπων στην Κίνα, ενώ από χθες έχουμε και τα πρώτα κρούσματα στην Ευρώπη και ειδικότερα στην Γαλλία. Ακολουθούν όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το νέο κοροναϊό μέσα από12 ερωταπαντήσεις για τη μετάδοση, τα συμπτώματα και τους κινδύνους του • Ποιος είναι ο νέος ιός; Ένας νέος ιός εμφανίστηκε στην Κίνα το Δεκέμβριο του 2019 και στη συνέχεια επιβεβαιώθηκε ότι πρόκειται...
Οικονομία
Συνάντηση στα γραφεία της ΕΔΑ-ΘΕΣΣ Ο Δήμαρχος Θέρμης, κ. Θεόδωρος Παπαδόπουλος, συναντήθηκε στις εγκαταστάσεις της ΕΔΑ ΘΕΣΣ στη Θεσσαλονίκη, με τον Γενικό Διευθυντή, κ. Λεωνίδα Μπακούρα και στελέχη της Εταιρείας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο Γενικός Διευθυντής ενημέρωσε το Δήμαρχο για το Πρόγραμμα Ανάπτυξης της Εταιρείας, σύμφωνα με το οποίο εντός του 2020 θα τροφοδοτηθεί η Καρδία του δήμου Θέρμης. Στο εγκεκριμένο Πρόγραμμα Ανάπτυξης προβλέπονται επεν...
Οικονομία
Νέο, ψηφιακό ασφαλιστικό σύστημα, επιδιώκεται να δημιουργηθεί με τις διατάξεις που προωθούνται στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, με τίτλο «Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός του Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ)». Με την ασφαλιστική μεταρρύθμιση, επιχειρείται, επίσης, η δημιουργία του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ), ενώ ολοκληρώνεται οριστικά η μεγαλύτερη διοικητική και...