Απολογισμός δράσεων του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης

Απολογισμός δράσεων του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης

Περισσότερες από 100 δράσεις προβολής και μάρκετινγκ για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης συμπεριλαμβάνονται στον μέχρι τώρα απολογισμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης για το 2019, τα στοιχεία του οποίου θα παρουσιαστούν στην ερχόμενη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, μέσα στη χρονιά που πέρασε, ο ΟΤΘ πέτυχε την ισχυροποίηση της παρουσίας της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού, στις γειτονικές βαλκανικές χώρες, αλλά και στις παραδοσιακές αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, του Ισραήλ και της Γερμανίας.

"Ο ΟΤΘ κερδίζει το στοίχημα της ισχυρής παρουσίας του στον ψηφιακό τουρισμό της Θεσσαλονίκης με την ολοκλήρωση του πρώτου μέρους μίας μεγάλης μελέτης που αφορά στην παρουσία της πόλης στα social media. Είναι ο μοναδικός φορέας που έχει αναλάβει και επενδύει συστηματικά στη διαδικτυακή προβολή της πόλης, συγκεντρώνοντας τα στοιχεία μίας μεγάλης και με πολλά ποιοτικά χαρακτηριστικά έρευνας, τα οποία θα αξιοποιηθούν στην ψηφιακή προώθηση μέχρι το τέλος του 2019" υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Σε ό,τι αφορά την συγκεκριμένη μελέτη, υπενθυμίζεται ότι άρχισε τον περασμένο Δεκέμβριο, με στόχο τη διεύρυνση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού αλλά και του Οργανισμού στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook 25.500 followers, Instagram 15.500 Followers, συνεχείς αναρτήσεις, καμπάνιες,προβολή των εκδηλώσεων της πόλης), προσθέτοντας στα ήδη υπάρχοντα και τις πλατφόρμες Tripadvisor και LinkedIn.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης βάζει την πόλη στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη

-Στο πλαίσιο συνεργασίας του ΟΤΘ μ ετη Fraport Greece και με σκοπό την υποστήριξη των δυο πτήσεων της από Λονδίνο και Κίεβο προς Θεσσαλονίκη, η Wizz Air ανέλαβε και παρουσιάζει στην επίσημη σελίδα της στο Facebook την πόλη ως ιδανικό city break προορισμό για την γαστρονομία, τα μνημεία Unesco και την αναψυχή (η προβολή γίνεται σε όλες τις γλώσσες της ιστοσελίδας της Wizz Air, ενώ στην αγγλική και την ουκρανική υπάρχει και υπερσύνδεση με το επίσημο portal προορισμού της πόλης, thessaloniki.travel).

-Στην ίδια λογική, η Θεσσαλονίκη θα παρουσιαστεί σε παραπάνω από 200.000 επιβάτες της αεροπορικής εταιρίας Transavia από τον ερχόμενο Νοέμβριο μέχρι και τον Απρίλιο του 2020.

-Ο ΟΤΘ παρουσιάσε τον προορισμό σε τρεις διεθνείς εκθέσεις (Vakantiebeurs, ITB Berlin 2019, Greek Travel Show) και προβλήθηκε σε δύο παρουσιάσεις που ήταν ενταγμένες στο event Luxury Greece.

-Στις καινοτόμες δράσεις τουριστικής προβολής συμπεριλήφθηκε η απευθείας παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της πόλης στο ετήσιο meeting της Collette (2019 Global Sales Meeting), του μακροβιότερου και μεγαλύτερου tour operator των ΗΠΑ που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με τη συμμετοχή 120 sales managers της Collette.

-Στο Λονδίνο και στο Φεστιβάλ Γαστρονομίας του National Geographic Traveller, το Masterclass της «Θεσσαλονίκης των Γεύσεων» ξεπέρασε κάθε προσδοκία των διοργανωτών.

-Μέσα στο 2019 , ο ΟΤΘ απέσπασε δύο χρυσά βραβεία, στις κατηγορίες Digital Tourism και Destinations- Tourist Attractions και ένα ασημένιο για την καμπάνια ιστορικής μνήμης «Salonica Front WWI» στην πρώτη του συμμετοχή στα Tourism Awards που διοργανώνονται κάθε χρόνο υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ, της «Marketing Greece» και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

-Στις αρχές του 2019 ο ΟΤΘ απέκτησε Διαχειριστική Επάρκεια τύπου Β' και Γ' και μπορεί πλέον να προκηρύξει, να αναλάβει και να υλοποιήσει ο ίδιος έργα, καθώς και τη μελέτη, προγραμματισμό, διοίκηση, επίβλεψη και εκτέλεση αυτοχρηματοδοτούμενων και συγχρηματοδοτούμενων έργων.

-Σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Σχολή Τουριστικών του ΤΕΙΘ ο ΟΤΘ διοργάνωσε δυο ημερίδες για τον τουρισμό στο πλαίσιο του Money Show και του Thessaloniki Design Week.

-Η παρουσία της τουριστικής Θεσσαλονίκης στις οθόνες ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του Thess Mall, είναι μία ακόμη από τις δράσεις συνεργασίας του ΟΤΘ και του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.

-Τους επιβάτες των πέντε κρουαζιερόπολοιων που κατέπλευσαν μέχρι σήμερα φέτος καλωσόρισαν τα στελέχη του ΟΤΘ, σε συνεργασία με τον ΟΛΘ και διένειμαν ενημερωτικό υλικό με ξενόγλωσσους ταξιδιωτικούς οδηγούς και χάρτες της πόλης, παρέχοντας παράλληλα πληροφορίες για τις μετακινήσεις τους προς τις αγορές, τα αξιοθέατα και τα εμπορικά κέντρα.

-Το τηλεοπτικό συνεργείο του γερμανικού δημόσιου τηλεοπτικού οργανισμού ZDF, ξεναγήθηκε στη Θεσσαλονίκη από τον ΟΤΘ και η Θεσσαλονίκη παρουσιάστηκε στο πρωϊνό τηλεοπτικό προγράμμα “ Volle Kanne” . Η παρουσία της πόλης ήταν έντονη και στο τηλεοπτικό κανάλι της δημόσιας Βουλγαρικής τηλεόρασης ΒΝΤ.

-H Θεσσαλονίκη έχει πλέον μηνιαία παρουσία στο newsletter του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.

Στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2019 ο ΟΤΘ διοργάνωσε, συμμετείχε, υποστήριξε και συνεργάστηκε κατά περίπτωση με άλλους φορείς της πόλης για την πραγματοποίηση 22 Fam Trips και Press Trips, 28 επιστημονικών συνεδρίων και συναντήσεων νέων, φοιτητών και μαθητών, ΕΠΤΆ Φεστιβάλ, Αθλητικών διοργανώσεων και της παράστασης «Χαρούμενη Κινέζικη Πρωτοχρονιά 2019», στο πλαίσιο του εορτασμού της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς.

Η αύξηση των αφίξεων στο αεροδρόμιο Μακεδονίας, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Fraport- Greece (Διεθνείς Αφίξεις + 10,6%) πιστοποιεί την ανοδική πορεία του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη καθώς 248.000 άτομα παραπάνω επισκέφτηκαν την πόλη μέχρι τα τέλη Ιουλίου σε σχέση με πέρυσι.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επισημάνετε το επιθυμητό κείμενο και πιέστε Ctrl + Enter για να ενημερώσετε τον διαχειριστή για αυτό.

Σχόλια

Υγεία
Αμερικανική μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ, αξιολόγησε τα αποτελέσματα προγενέστερων ερευνών για τα δημητριακά ολικής αλέσεως που αφορούσαν συνολικά πάω από 786.00 άτομα. Η βασική διαπίστωση ήταν ότι η αυξημένη κατανάλωση δημητριακών ολικής αλέσεως μειώνει ανάλογα τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου. Σύμφωνα με την μελέτη τα άτομα που έτρωγαν τρείς μερίδες δημητριακών ολικής αλέσεως την ημέρα (συνολικά περίπου...
Πολιτισμός
Το Metropolitan the urban theater ετοιμάζεται να υποδεχτεί το κοινό Εν μέσω μιας δύσκολης εποχής ξεκινά τα βήματά της μια νέα θεατρική σκηνή στην πόλη μας. Στον χώρο όπου πριν μερικά χρόνια βρίσκονταν το σινεμά Μετροπόλιταν, θα αρχίσει να λειτουργεί το Metropolitan the urban theater (Φλέμινγκ 2), που υπόσχεται να μας χαρίσει παραστάσεις που θα μας συγκινήσουν, θα μας κάνουν να γελάσουμε, αλλά και να σκεφτούμε. Εξηγώντας την ιδέα για το νέο αυτό πρότζεκτ η...
Πολιτισμός
Ένα παραμύθι με αξία διαχρονική, που έχει μεταφραστεί σε πάρα πολλές γλώσσες κι έχει αγαπηθεί από εκατομμύρια ανθρώπους στον πλανήτη, ανεξαρτήτου ηλικίας, «Ο Μικρός Πρίγκιπας» του Αντουάν ντε Σαιντ- Εξυπερύ, «μιλάει» πλέον και ...ποντιακά. Την απόδοση του παραμυθιού -που πολλοί λένε πως έχει αγαπηθεί περισσότερο από κάθε άλλο- στην ποντιακή διάλεκτο, έκανε ο Παναγιώτης Μωυσιάδης και οι εκδότες Παύλος και Δέσποινα Κυριακίδη φρόντισαν ώστε το βιβλίο «Ο Μικρό...
Πολιτική
Για τα νέα μέτρα για τον κορωνοϊό, τα ελληνοτουρκικά και την αναζήτηση του Χρήστου Παππά μίλησε στο Mega ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας. Ο κ. Πέτσας αναφερόμενος στα νέα μέτρα για τον κορωνοϊό, τόνισε ότι τη στιγμή που στην Ελλάδα το ρεκόρ ημερήσιων κρουσμάτων που καταγράφηκε στις 22/10 ήταν 882 κρούσματα, στην Γαλλία την ίδια μέρα ήταν πάνω από 41.000, στο Βέλγιο πάνω από 13.000, στην Ολλανδία πάνω από 11.000, στην Πορτογαλία πάνω από 3.000. «Ε...
Περιστατικά
Οι αναπάντητες κλήσεις μες τη νύχτα, οι περίεργες διαδρομές, τα σκόρπια χρήματα και η ανοιχτή μπαλκονόπορτα, συνθέτουν το σκηνικό του νέου θρίλερ που ερεύνησε το «Τούνελ». Το αυτοκίνητο το είδαν λίγο πριν τα μεσάνυχτα σταθμευμένο έξω από το σπίτι του, στο Δρυμό Ωραιοκάστρου. Το πρωί βρέθηκε χτυπημένο και εγκαταλελειμμένο κοντά στο εργοστάσιο «ΤΙΤΑΝ» στην Ευκαρπία. Ήταν ξεκλείδωτο και τα κλειδιά πάνω στη μίζα. Ο οδηγός, άφαντος… Είναι ο Σωτήρης Λιμπατές, συ...
Κοινωνία
Ανακοίνωση, με την οποία ενημερώνει πως οι καταναλωτές θα πρέπει να προμηθευτούν ψωμί για τρεις ημέρες εξέδωσε το Σωματείο Αρτοποιών Θεσσαλονίκης. Στην ανακοίνωσή του το Σωματείο από τη Θεσσαλονίκη αναφέρει ότι σήμερα, Σάββατο 24/10 οι καταναλωτές θα πρέπει να προμηθευτούν με ψωμί. Οπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ανακοίνωση «το Σάββατο 24 Οκτωβρίου, οι καταναλωτές θα πρέπει να προμηθευτούν ψωμί για τρεις ήμερες, (Σαββάτου, Κυριακής, Δευτέρας)». Επίσης, τα α...
Διάφορα
Τα πρώτα κρύα έχουν κάνει την εμφάνισή τους και τι καλύτερο από ένα ζεστό γλυκό από τον φούρνο; Τα λαχταριστά, αφράτα κέικ έχουν την τιμητική τους. Μια συνταγή που έκανε θραύση μέσα στην καραντίνα ήταν το κέικ μπανάνας ή αλλιώς banana bread. Υπάρχουν πολλές παραλλαγές του συγκεκριμένου κέικ, άλλες πιο εύκολες και άλλες πιο απαιτητικές. Επειδή όμως θέλουμε να κάνουμε τη ζωή μας πιο απλή, ψάξαμε και βρήκαμε μια απίθανη συνταγή για banana bread με 3 μόνο υλικ...
Κοινωνία
Συγκεκριμένα, το πρωί του Σαββάτου έχασε τη μάχη μια 86χρονη γυναίκα, που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός». Η ηλικιωμένη έπασχε από υποκείμενα νοσήματα και κατέληξε από πολυοργανική ανεπάρκεια. Πλέον, ο συνολικός αριθμός των νεκρών στη χώρα λόγω Covid-19 ανέρχεται σε 560. Υπενθυμίζεται ότι την Παρασκευή, ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 841 νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα μας το τελευταίο 24ωρο. Πηγή: iefimerida.gr
Κοινωνία
Πρεμιέρα σήμερα για την υποχρεωτική χρήση μάσκας παντού στις πορτοκαλί και κόκκινες περιοχές και οι Θεσσαλονικείς δείχνουν απόλυτη πειθαρχία στην εφαρμογή του μέτρου. Όσοι κινήθηκαν στο κέντρο της πόλης για τη βόλτα ή τα ψώνια τους φορούσαν μάσκα. Οι παραφωνίες στην τήρηση του μέτρου ήταν ελάχιστες.Οι περισσότεροι, ωστόσο, δηλώνουν ότι υπακούν στην νέα αυτή οδηγία του κράτους γιατί φοβούνται μήπως τους επιβληθεί προ...