Ολοκληρώνεται σύντομα η έρευνα του ΟΤΘ στα social media για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

Ολοκληρώνεται σύντομα η έρευνα του ΟΤΘ στα social media για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

Στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση βρίσκεται η στοχευμένη έρευνα του ΟΤΘ που πραγματοποιείται στα social media για το τουριστικό αποτύπωμα της Θεσσαλονίκης στις μεγάλες αγορές.

Ποιοι και γιατί επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη; Ποιες ταξιδιωτικές εμπειρίες αναζητούν; Πόσο υπολογίζουν το value for money; Σε τι ξεχωρίζει; Ποια τουριστικά προϊόντα πρέπει να προωθήσει περισσότερο η Θεσσαλονίκη; Σε ποιες ηλικίες τουριστών να στοχεύσει; Είναι ορισμένα από τα ερωτήματα στα οποία προσφέρει απαντήσεις, συμπεράσματα ακόμη και κατευθυντήριες γραμμές, το συγκεκριμένο project, βάσει του οποίου αξιοποιούνται στο έπακρο τα εργαλεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης πρόκειται να παρουσιάσει σύντομα τα αποτελέσματα της έρευνας.

πηγή: seleo.gr

Αν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επισημάνετε το επιθυμητό κείμενο και πιέστε Ctrl + Enter για να ενημερώσετε τον διαχειριστή για αυτό.
Σχόλια