Παγκόσμια καινοτομία με «έξυπνα γυαλιά» από τη Θεσσαλονίκη!

Παγκόσμια καινοτομία με «έξυπνα γυαλιά» από τη Θεσσαλονίκη!

Νέα τεχνολογία στο Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος στην Coca-Cola Τρία Έψιλον

Νέα τεχνολογία με «έξυπνα γυαλιά» ξεκινάει από τη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα από το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε μια παγκόσμια πρεμιέρα, η οποία θα επεκταθεί και στις 28 χώρες του ομίλου.

Η νέα καινοτομία «επαυξημένης πραγματικότητας» Vision Picking για τη διαχείριση αποθήκης, φιλοδοξεί να φέρει μια μικρή επανάσταση στον κλάδο καταναλωτικών αγαθών και κάνει ντεμπούτο από ένα από τα μεγαλύτερα Κέντρα Διανομής της εταιρείας, δηλαδή στη Θεσσαλονίκη.

Τι είναι όμως η νέα τεχνολογία; Το VisionPicking λειτουργεί με τη χρήση ειδικών «έξυπνων» γυαλιών που παρέχουν όλη την πληροφορία που χρειάζεται ο εργαζόμενος χειριστής για να ολοκληρώσει καθημερινές εργασίες (π.χ. θέση ραφιού, προϊόν, ποσότητα, επιλογή προϊόντος). Ο χρήστης βλέπει σε μία οθόνη 7’’ τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για να ολοκληρώσει την παραγγελία. Στη συνέχεια επιβεβαιώνει με φωνητική εντολή την ενέργεια που θέλει να πραγματοποιήσει. Η χρήση της τεχνολογίας VisionPicking κάνει ακόμα πιο αποτελεσματική την εξυπηρέτηση των πελατών μειώνοντας τις κινήσεις που πραγματοποιούνται από την παραγωγή, στο ράφι, και στα χέρια του καταναλωτή.

«Είμαστε πολύ περήφανοι που ο Όμιλός μας επέλεξε την Ελλάδα και τους ανθρώπους μας στο Κέντρο Διανομής της Coca-ColaΤρία Έψιλον στη Θεσσαλονίκη για την πρώτη εφαρμογή αυτής της πρωτοποριακής τεχνολογίας στη διαχείριση αποθήκης. Το VisionPicking ενισχύει την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας και μας επιτρέπει να δημιουργούμε χιλιάδες παραγγελίες μικτών παλετών με μεγαλύτερη ταχύτητα,  ευκολία και ακρίβεια. Η εξυπηρέτηση των  πελατών μας γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική αλλάζοντας για πάντα τον τρόπο διαχείρισης της παραγγελίας στον κλάδο καταναλωτικών αγαθών», δήλωσε η Σουζάνα Ραρή, Διευθύντρια Εφοδιαστικής Αλυσίδας της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

«Στην Coca-ColaHBC αναζητούμε συνεχώς νέες και καινοτόμους μεθόδους για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική λειτουργία μας προς όφελος του πελάτη και του καταναλωτή. Μας χαροποιεί ιδιαίτερα  που πρώτα στην Ελλάδα ξεκινάμε τη χρήση μίας καινοτόμου τεχνολογίας, όπως αυτής του VisionPicking, που μας επιτρέπει να βελτιώσουμε την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα μίας πολύπλοκης  διαδικασίας, όπως είναι η συλλογή προϊόντων (picking). Με αφετηρία την Ελλάδα και το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος της Θεσσαλονίκης, ο Όμιλος μας θα προχωρήσει σε χρήση της τεχνολογίας augmented reality για τη διαχείριση αποθήκης και στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Ηλιόπουλος,GroupWarehouse & ICSCProductManagerCCHBC.

Η μεγαλύτερη εφοδιαστική αλυσίδα στην Ελλάδα

Το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος στη Θεσσαλονίκη είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην περιοχή. Απασχολεί συνολικά 200 εργαζόμενους με υψηλή δέσμευση και εξυπηρετεί καθημερινά 963 πελάτες. Διαθέτει 14.020m2 στεγασμένο χώρο αποθήκης με χωρητικότητα 8.733 παλέτες. Από εδώ διακινούνται ετησίως 7,5 εκ. κιβώτια, εξυπηρετώντας συνολικά 67.600 παραγγελίες, ενώ περισσότερο από το 55% των παραγγελιών, αφορά μικτές παλέτες.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον διαθέτει τη μεγαλύτερη εφοδιαστική αλυσίδα στην Ελλάδα διακινώντας 65.000.000 κιβώτια, σε 4.000 σημεία σε όλη τη χώρα, από 4 εργοστάσια και 6 διανεμητικά κέντρα. Η τεχνολογία VisionPicking θα αξιοποιηθεί σταδιακά και σε άλλα διανεμητικά κέντρα της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-ColaHBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το Σχηματάρι Mega-Plant και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση.

Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της TheCoca-ColaCompany, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite και το φυσικό μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα chipsTSAKIRIS, o καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, καθώς και τα αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και GruppoCampari.

Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 54,6% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην  Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.

Παγκόσμια καινοτομία με «έξυπνα γυαλιά» από τη Θεσσαλονίκη!, φωτογραφία-1
Παγκόσμια καινοτομία με «έξυπνα γυαλιά» από τη Θεσσαλονίκη!, φωτογραφία-2
Παγκόσμια καινοτομία με «έξυπνα γυαλιά» από τη Θεσσαλονίκη!, φωτογραφία-3

πηγή: typosthes.gr

Αν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επισημάνετε το επιθυμητό κείμενο και πιέστε Ctrl + Enter για να ενημερώσετε τον διαχειριστή για αυτό.

Σχόλια