Eco-Car: Ηλεκτρικά ΙΧ από τη Θεσσαλονίκη στους Ευρωπαϊκούς δρόμους

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων Eco-Cars. Σύντομα το νέο τετραθέσιο μοντέλο που κατασκευάζει στη Θεσσαλονίκη η εταιρεία Eco Sun

Την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων καταναλωτών κερδίζει αργά αλλά σταθερά η ηλεκτροκίνηση καθώς αρκετοί Έλληνες αναζητούν πλέον οικονομικούς και φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησεις. Αυτό αποδεικνύει και η αύξηση 30% την οποία παρουσίασαν τον τελευταίο χρόνο οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων Eco-Car της ελληνικής εταιρείας, Eco Sun, με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

«Τα αιτήματα που έχουμε τον τελευταίο καιρό είναι από αγοραστές πολύ πιο κατασταλαγμένους και συνειδητοποιημένους που στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση», σημείωσε μιλώντας τη Voria.gr o Ηλίας Κούρος, επικεφαλής πωλήσεων και επιχειρηματικής ανάπτυξης της Eco Sun, ο οποίος παρουσίασε τα αυτοκίνητα στη συζήτηση για τη βιώσιμη κινητικότητα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Thessaloniki Design Week. Από τη στιγμή που ξεκίνησε η διάθεση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της εταιρείας πριν από δύο χρόνια, έχουν πωληθεί περίπου 250 διθέσια ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα. «Μετά το Πάσχα δώσαμε και το πρώτο μας όχημα low speed στις Σπέτσες καθώς ταξινομομείται ως μοτοπήδαλατο», τόνισε ο ίδιος. Τα Eco-Cars ωστόσο δεν περιορίστηκαν μόνο στη χώρα μας καθώς πλέον εξάγονται και κυκλοφορούν στη Γερμανία, την Ελβετία, τη Σουηδία, την Ισπανία, την Κύπρο και τη Νορβηγία.

Συνεχίζοντας να επενδύει στην ηλεκτροκίνηση, η εταιρεία θα ξεκινήσει σύντομα τη διάθεση και τετραθέσιων ηλεκτρικών αυτοκίνητων, τα οποία θα είναι έτοιμα στο τέλος του 2019 οπότε και θα παρουσιαστούν στη Θεσσαλονίκη. Το νέο μοντέλο θα προστεθεί στην οικογένεια των ηλεκτρικών οχημάτων που μέχρι σήμερα αποτελείται από το μικρό, διθέσιο αυτοκίνητο με διαστάσεις 2,25 x 1,30 που βγαίνει σε δύο μοντέλα, ένα με όριο ταχυτήτων τα 50 και ένα με όριο τα 80 χιλιόμετρα/ώρα καθώς και τα επαγγελματικού τύπου οχήματα.

Οι τιμές για τα μη επαγγελματικά μοντέλα ξεκινούν από τα 4.950 ευρώ για τα low speed διθέσια και τα 5.650 ευρώ για τα high speed. «Από εκεί και πέρα η λογική είναι ότι χτίζω το όχημα μου, άρα διαμορφώνω και την τελική τιμή με βάση τον εξοπλισμό και τους συσωρευτές», τόνισε, ο κ. Κουρός.

Όπως ανέφερε ακόμα ο ίδιος, πλεονέκτημα των συγκεκριμένων ΙΧ είναι ότι μπορούν να φορτίσουν με μια απλή, συμβατική πρίζα. «Μπορείς δηλαδή να φορτίζεις το αυτοκίνητό σου ακριβώς στο ίδιο πολύμπριζο που φορτίζεις και το κινητό σου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κούρος. Μια πλήρη φόρτιση δίνει αυτονομία στο όχημα για περίπου 150 χιλιόμετρα και κοστολογείται περίπου στο 1 ευρώ για 100 χιλιόμετρα. Ακόμα, τα ECO-CAR δεν χρειάζεται να περνούν από έλεγχο ΚΤΕΟ ενώ δεν έχουν και τέλη κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με τον κ. Κούρο, τα αυτοκίνητα αντανακλούν όλη την εξειδίκευση και εμπειρία που έχει αποκτήσει μέχρι σήμερα στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας η εταιρεία, η οποία ήδη έχει τοποθετήσει φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή του ΙΧ και φιμέ τζάμια. Το σασί του αυτοκινήτου κατασκευάζεται στην Κίνα με βάση τις δοθείσες προδιαγραφές και έπειτα η ελληνική εταιρεία τοποθετεί συσσωρευτές και παραμετροποιεί τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά μέρη του αυτοκινήτου.

Μιλώντας για το μέλλον στον τομέα της μετακίνησης στην πόλη, ο κ. Κουρής σημείωσε πως δύο τάσεις που πιστεύει ότι θα επικρατήσουν είναι η ηλεκτροκίνηση αλλά και το car sharing καθώς εκτιμά πως σε κάποια χρόνια οι πολίτες θα νοικιάζουν τα αυτοκίνητα με ενα σύστημα παρόμοιο με αυτό των πατινιών lime.

Πηγή: voria.gr

Αν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επισημάνετε το επιθυμητό κείμενο και πιέστε Ctrl + Enter για να ενημερώσετε τον διαχειριστή για αυτό.
Προτείνω
Δεν υπάρχουν ακόμη συστάσεις

Σχόλια

Κοινωνία
"Θερινό όνειρο" κινδυνεύουν να αποτελέσουν οι καλοκαιρινές διακοπές για χιλιάδες δικαιούχους του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού του ΟΑΕΔ καθώς ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία. Η πλατφόρμα κατάθεσης των αιτήσεων έκλεισε στις 14 Ιουνίου και μέχρι τις 3 Ιουλίου θα έπρεπε να έχουν αναρτηθεί οι προσωρινοί πίνακες. Παρ όλα αυτά η διαδικασία έχει "κωλύσει" με συνέπεια όλο το πρόγραμμα που θα ξεκινούσε την 1η Αυγούστου να πηγαίνει πίσω. Να σημει...
Διάφορα
Στον εσωτερικό ηλεκτρονικό «Διάλογο» της ακαδημαϊκής κοινότητας διατυπώνεται πλήθος απόψεων, κυρίως επικριτικών, για την επιτιμοποίηση του μητροπολίτη Αντιπαραθέσεις στο εσωτερικό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου έχει προκαλέσει η επιτιμοποίηση του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμου ο οποίος, αναγορεύτηκε προ ημερών επίτιμος διδάκτωρ του Τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής. Στον εσωτερικό ηλεκτρονικό «Διάλογο» μεταξύ των μελ...
Διάφορα
Στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση βρίσκεται η στοχευμένη έρευνα του ΟΤΘ που πραγματοποιείται στα social media για το τουριστικό αποτύπωμα της Θεσσαλονίκης στις μεγάλες αγορές. Ποιοι και γιατί επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη; Ποιες ταξιδιωτικές εμπειρίες αναζητούν; Πόσο υπολογίζουν το value for money; Σε τι ξεχωρίζει; Ποια τουριστικά προϊόντα πρέπει να προωθήσει περισσότερο η Θεσσαλονίκη; Σε ποιες ηλικίες τουριστών να στοχεύσει; Είναι ορισμένα από τα ερωτήματα...
Κοινωνία
Στο πλαίσιο της συντήρησης και προστασίας των δενδροστοιχιών της πόλης Η Διεύθυνση Διαχείρισης Αστικού Περιβάλλοντος και το Τμήμα Αλσών Δενδροστοιχιών και Φυτωρίων στο πλαίσιο της συντήρησης και προστασίας των δενδροστοιχιών της πόλης θα πραγματοποιήσει εργασίες φυτοπροστασίας την Τετάρτη 17 και την Πέμπτη 18 Ιουλίου κατά τις βραδινές και πρώτες πρωινές ώρες στις οδούς Τσιμισκή, Αλεξάνδρου Σβώλου, Λεωφόρο Στρατού, Αν. Θράκης, Μ. Ασίας, Επταλόφου, Εφέσου, Ι...
Κοινωνία
Συνεχίζονται και σήμερα οι εργασίες συντήρησης στην 27η Επαρχιακή Οδό Θεσσαλονίκης – Περαίας, στην 67η Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Αεροδρομίου, στην Επαρχιακή Οδό 15 Λαγκαδά-Ρεντίνας αλλά και στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης. Στην 27η Επαρχιακή Οδό Θεσσαλονίκης – Περαίας και στην 67η Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Αεροδρομίου οι εργασίες συνεχίζονται έως και την Παρασκευή 19 Ιουλίου 2019 και ξεκινούν και πάλι από τη Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019 και θα διαρκέσουν έως την...
Διάφορα
Με μία μουσική εκδήλωση που διοργανώνουν η ΔΕΘ-Helexpo, το MOMus-Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και το Μακεδονικό Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης, Αρχιτεκτονικού και Βιομηχανικού Σχεδιασμού, θα εορταστεί φέτος η Πανσέληνος του Ιουλίου στη Θεσσαλονίκη. Το μεγαλύτερο full moon party που έχει γίνει ποτέ στην πόλη θα έχει δωρεάν είσοδο και θα πραγματοποιηθεί, υπό την αιγίδα του δήμου Θεσσαλονίκης, σήμερα Τετάρτη 17 Ιουλίου, στις 21:00, στο Τόξο της Πύλης ΧΑΝΘ. Κατά τη διάρκ...
Κοινωνία
Τι αναφέρει στο TyposThes και την εφημερίδα "Τύπος Θεσσαλονίκης" ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας, Θανάσης Παππάς Της Λεμονιάς Βασβάνη   Δίχως ΙΧ τμήμα της οδού Τσιμισκή από το ύψος της οδού Π.Π. Γερμανού έως και την οδό Βενιζέλου έως το 2027, επανασχεδιασμός της Εγνατίας Οδού, περιορισμός της χρήσης των ΙΧ στο ιστορικό κέντρο, μια σειρά από αναπλάσεις, διαπλατύνσεις, πεζοδρομήσεις, δημιουργία ποδηλατόδρομων για κυκλοφορία, και...
Οικονομία
Με χρηματοδότηση 1.740.153,56 € από το ΕΣΠΑ - Συνεργασία του Δήμου Θερμαϊκού και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης Στη δημιουργία open mall προχωρά ο δήμος Θερμαϊκού στην περιοχή της Περαίας στην ανατολική Θεσσαλονίκη μετά την εξασφάλιση της χρηματοδότησης άνω του €1,7 εκατ. Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο δήμος η συγκεκριμένη κίνηση αναμένεται να λειτουργήσει προς όφελος τόσο των επιχειρηματιών όσο και των πολιτών της περιοχής αφού στόχος είναι...
Περιστατικά
Ακροατής του Ράδιο Θεσσαλονίκη καταγγέλλει ότι επαγγελματίας στις Καβουρότρυπες απαγορεύει την δωρεάν πρόσβαση με πρόχειρες ταμπέλες που γράφουν για «ιδιωτική παραλία». Η καταγγελία αφορά την πρώτη μικρή πριν από την ακτή Πορτοκάλι. «Ζήσαμε την απόλυτη βλ…, εκμετάλλευση και αδιαφορία των αρχών, αστυνομίας και λιμενικού στους οποίους φυσικά ο "ιδιοκτήτης" της παραλίας μιλούσε στον ενικό όποτε δε του κάηκε καρφί. Όχι μόνο δε του κάηκε καρφί αλλά είχε το θράσ...