ΟΑΣΘ: Νέα «Διεύθυνση Ανάπτυξης», ενώ τρέχει να προλάβει τις βλάβες

Θα ήταν για γέλια, εάν η κατάσταση δεν ήταν ιδιαιτέρως σοβαρή και δεν αφορούσε τη ζωή και την καθημερινότητα εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών αλλά και την οικονομική ζωή της Θεσσαλονίκης ολόκληρης. Ο ΟΑΣΘ, ο γνωστός μας κρατικοποιημένος Οργανισμός που οδεύει προς τα τελευταία του, κάνει μεγαλόπνοα σχέδια και ιδρύει νέα διεύθυνση!

Πρόκειται για τη «Διεύθυνση Ανάπτυξης» και είναι υπεύθυνη «για την εκπόνηση μελετών και την υποβολή προτάσεων για την καλύτερη εκμετάλλευση της περιουσίας του Οργανισμού και την αξιοποίηση προγραμμάτων για την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών του Οργανισμού».

Ακούγεται σαν αστείο, αλλά τα παραπάνω περιέχονται σε απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 971/21 Μαρτίου 2019 (τεύχος δεύτερο). Η διεύθυνση συστάθηκε ενώ ο Οργανισμός βρίσκεται σε εκκαθάριση και εκκρεμεί η ίδρυση του νέου οργανισμού, του ΟΣΥΘ.

Η διεύθυνση διαθέτει τέσσερις οργανικές θέσεις και λέγεται ότι η διευθυντική είναι από καιρό δοσμένη. Μάλιστα, η «ΜτΚ» είχε ήδη γράψει από τις 24 Φεβρουαρίου ότι το όνομα του γενικού εμπορικού διευθυντή της ΕΛΒΟ Δημήτρη Καδερτζή κυκλοφορούσε ως του επικρατέστερου για τη νέα διεύθυνση. Μένει να δούμε εάν οι φήμες θα δικαιωθούν.

Επίσης, περιμένουμε με αγωνία τις εισηγήσεις της Διεύθυνσης Ανάπτυξης για την καλύτερη εκμετάλλευση της περιουσίας του Οργανισμού και τον τρόπο αξιοποίησης των προγραμμάτων για την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Οργανισμού, το επίπεδο των οποίων έχει φτάσει στον πάτο.

Λάδια, φωτιές, φθαρμένα ελαστικά

Ενδεικτικά της κακής κατάστασης του Οργανισμού είναι τα παρακάτω περιστατικά που πληροφορηθήκαμε ότι συνέβησαν μέσα στο Μάρτιο.

1. Την 1η Μαρτίου, το Κέντρο Ρύθμισης Κυκλοφορίας του ΟΑΣΘ ενημερώθηκε ότι εκδηλώθηκε μικρής έκτασης φωτιά σε λεωφορείο. Συγκεκριμένα, στις 10.30 ενημερώθηκε το ΚΕ.Ρ.ΚΥ. από τον οδηγό του λεωφορείου 745 ότι την ώρα που κινούνταν στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής στο ύψος της στάσης «ΒΙΑΜΥΛ»  εκδηλώθηκε φωτιά μικρής έκτασης στο προστατευτικό πλαστικό που χωρίζει τον κινητήρα του λεωφορείου από τον χώρο επιβατών. Τη φωτιά έσβησε ο οδηγός χρησιμοποιώντας τον πυροσβεστήρα του λεωφορείου.

2. Στις 12 Μαρτίου, το ΚΕ.Ρ.ΚΥ. ενημερώθηκε στις 14.55 από τον οδηγό του λεωφορείου 773 της γραμμής 2Κ ότι σκίστηκε το παντελόνι επιβάτιδας κατά το άνοιγμα των θυρών του λεωφορείου, στη στάση «Αγία Σοφία» στην Εγνατία.

3. Στις 26 Μαρτίου, το ΚΕ.Ρ.ΚΥ. ενημερώθηκε στις 21.30 ότι επιβάτιδα ανέφερε ότι κατά την αναμονή της στο λεωφορείο 427 της γραμμής 87 στον Α.Σ. ΙΚΕΑ, το κεφάλι της χτύπησε στύλος λεωφορείου που έφυγε από τη θέση του.

4. Στις 10.15 της 27ης Μαρτίου, επιβάτης ανέφερε ότι στο λεωφορείο 916 που εκτελούσε το δρομολόγιο της γραμμής 12 προς ΚΤΕΛ «πάνω από την πίσω πόρτα στάζουν λάδια στις μπάρες, διαχωριστικά, πάτωμα… Όποιος ακουμπάει ή κρατιέται από τις μπάρες, λερώνεται. Λέρωσα παντελόνι και μπουφάν και χάλασα τη μέρα μου.»

5. Στις 28 Μαρτίου, στις 11 το πρωί, περιπολικό της Τροχαίας σταμάτησε το λεωφορείο 501 που εκτελούσε το δρομολόγιο 37 στην Τριανδρία, κοντά στη στάση «Νησάκι». Κατόπιν ελέγχου, η Τροχαία βρήκε ότι τα τρία ελαστικά της αριστερής πλευράς ήταν φθαρμένα. Φυσικό ήταν να επιδώσει πρόστιμο στον οδηγό και να αφαιρέσει την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.

Τα μεταχειρισμένα λεωφορεία από την Ιταλία

Για πόσο ακόμη ο ΟΑΣΘ θα παρέχει αυτές τις «υπηρεσίες» στους Θεσσαλονικείς; Είναι άγνωστο, καθώς αγνοείται η τύχη του ΑΣΥΘ, του Οργανισμού που θα αντικαταστήσει τον ΟΑΣΘ. Επίσης, είναι άγνωστο με ποια διαδικασία θα μπορέσει ο ΟΑΣΘ να προμηθευτεί τα μεταχειρισμένα λεωφορεία για τα οποία μετέβησαν στην Ιταλία στελέχη του πριν από λίγες ημέρες.

Όπως έχει γράψει η «ΜτΚ» αποκλειστικά, για πρώτη φορά στην ιστορία του ο ΟΑΣΘ προσανατολίζεται στην αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων. Σύμφωνα με πληροφορίες από τον Οργανισμό, πρόκειται για λεωφορεία με έτος κυκλοφορίας το 2006, τα οποία αντιπροσωπεύονται από εταιρία με έδρα την Πάδοβα της Ιταλίας. Είναι άγνωστο εάν και με ποια διαδικασία θα μπορέσει, οργανισμός υπό εκκαθάριση, να προμηθευτεί νέα περιουσιακά στοιχεία.

Ο κόσμος καίγεται και ο Οργανισμός απαντά στη… Σπυράκη

Έχει ενδιαφέρον, πάντως, ο τρόπος που αντιλαμβάνονται τον ΟΑΣΘ μέλη της διοίκησής του. Κάπως σαν το προσωπικό τους βιλαέτι.

Έτσι, στην αρχική σελίδα του site του πολύπαθου Οργανισμού, αντί να ασχοληθούν με την εξυπηρέτηση των πολιτών που τον πληρώνουν με τους φόρους τους και περιμένουν με τις ώρες στις στάσεις, οι ιθύνοντες του Οργανισμού προχωρούν σε προσωπικές επιθέσεις και ξεκαθαρίσματα λογαριασμών. Από τις 21 Μαρτίου, έχουν αναρτήσει μια απάντηση προς την εκπρόσωπο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας και ευρωβουλευτίνα Μαρία Σπυράκη. 

Η κυρία Σπυράκη είχε, με αφορμή τις προσλήψεις (κατά παράκαμψη ουσιαστικά του ΑΣΕΠ) που είχε αναγγείλει ο Οργανισμός, καταθέσει ερώτηση στην Κομισιόν σχετικά με τη νομιμότητα μιας τέτοιας πράξης για Οργανισμό υπό εκκαθάριση.

Η απάντηση των ιθυνόντων του ΟΑΣΘ είναι μνημειώδης. Αντί να απαντήσουν, κάνουν λόγο για «fake news γνωστών κύκλων καλοθελητών που συστηματικά επιχειρούν να ναρκοθετήσουν την εξυγίανση του ΟΑΣΘ». Ακολούθως, παραθέτουν μια λίστα βουλευτών της ΝΔ και τον αριθμό των ατόμων που έκαστος εξ’ αυτών είχε αποστείλει προς τις παλιές διοικήσεις του ΟΑΣΘ για πρόσληψη. Στην ανακοίνωση θεωρούν σκόπιμο να αφήσουν υπονοούμενα για την ευρωβουλευτίνα, γράφοντας: «Η κ. Σπυράκη φαίνεται ότι έχει κοντή μνήμη. Βέβαια δεν είναι και… παλιά στον χώρο της ΝΔ. Πάντως, εάν ενδιαφέρεται, υπάρχουν στοιχεία για στελέχη και άλλων πολιτικών χώρων στους οποίους η ίδια υπήρξε στο παρελθόν».

Δεν θα αναφερόμασταν στην ανακοίνωση εάν αυτή δεν υπήρχε αναρτημένη στη σελίδα που προορίζεται για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού, το οποίο ο ΟΑΣΘ δεν σέβεται.

Πηγή: makthes.gr

Αν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επισημάνετε το επιθυμητό κείμενο και πιέστε Ctrl + Enter για να ενημερώσετε τον διαχειριστή για αυτό.

Σχόλια

Κοινωνία
Πλήρης αστυνόμευση για το σύστημα THESi στο κέντρο της Θεσσαλονίκης Από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού στη χώρα μας και μετά ένα από τα πρώτα μέτρα που έλαβε ο δήμος Θεσσαλονίκης ήταν αυτό της «απελευθέρωσης» του πάρκινγκ στους χώρους όπου αυτό επιτρέπεται ώστε να μην υπάρχει οικονομική επιβάρυνση στους κατοίκους της πόλης για τις μετακινήσεις τους. Πλέον, η μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων λειτουργεί και πάλι κανονικά, με την πόλη να βρίσκει σι...
Διάφορα
Οι ρύποι των αυτοκινήτων που διέρχονται νυχθημερόν από την Εγνατία Οδό, τα περιττώματα των περιστεριών που κουρνιάζουν στις κόγχες της και τα μικρά φυτἀ (ριζίδια) που φυτρώνουν ανάμεσα στις ρωγμές, φθείρουν κι απειλούν το μνημείο της Καμάρας (Αψίδα του Γαλερίου) στη Θεσσαλονίκη.    Ένα από τα σημαντικότερα μνημεία- τοπόσημα της πόλης, που άντεξε στο πέρασμα 17 αιώνων από σεισμούς, πυρκαγιές και τα έντονα καιρικά φαινόμενα και φαίνεται να γλίτωσε από το φαι...
Διάφορα
Τη δρομολόγηση τριών σημαντικών έργων για την πόλη της Θεσσαλονίκης αποφάσισαν Τζιτζικώστας και Ζέρβας σε συνάντηση που είχαν σήμερα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Πρόκειται για έργα του Δήμου Θεσσαλονίκης που θα ενταχθούν μέσω της Περιφέρειας στο νέο ΕΣΠΑ. Τα έργα αυτά είναι: η επέκταση της παλιάς παραλίας, η ανάπλαση της πλατείας Αριστοτέλους και της πλατείας Διοικητηρίου. Περιφερειάρχης και Δήμαρχος στη συνάντησή τους στο γραφείο του Περιφερειάρχ...
Διάφορα
Με εξαιρετική συνέπεια και για μια ακόμη χρονιά, οκτώ «Γαλάζιες Σημαίες» θα εξακολουθήσουν να κυματίζουν σε ισάριθμες παραλίες του δήμου Βόλβης, σε Ασπροβάλτα, Βρασνά και Σταυρό, επιβραβεύοντας την εξαιρετική ποιότητα των νερών και την πιστοποιημένη ασφάλεια των κολυμβητών, και άλλα 32 αυστηρά ελεγμένα κριτήρια. Οι οκτώ οργανωμένες ακτές: Ασπροβάλτα, Νέα Βρασνά, Παραλία Βρασνών, Πόρτο Φίνο, Σερραϊκή Ακτή (Δημοτικής Ενότητας Αγίου Γεωργίου) και Σταυρός Ανατ...
Περιστατικά
Στο ακροατήριο του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης παραπέμφθηκαν να δικαστούν τρεις άνδρες που συνεπλάκησαν το μεσημέρι της Κυριακής στην περιοχή Τριανδρία, για μία θέση στάθμευσης. Στο επεισόδιο ενεπλάκησαν από τη μία δύο αδέλφια, 62 και 57 ετών, και από την άλλη ένας 37χρονος γείτονάς τους. Όλοι μεταφέρθηκαν στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, απ’ όπου εξήλθαν μετά την εξέταση και περιποίηση των τραυμάτων τους. Σήμερα οδηγήθηκαν στην εισαγγελέα πλημμελ...
Διάφορα
Σε μία όμορφη τοποθεσία, 20 λεπτά περίπου από το κέντρο της Θεσσαλονίκης και λίγο έξω από το Πανόραμα, στους πρόποδες του Χορτιάτη, βρίσκεται η τοποθεσία Πλατανάκια. Τα Πλατανάκια, για όσους δεν είχαν ακόμη την τύχη να τα ανακαλύψουν, αποτελούν έναν πράσινο παράδεισο, με υπέροχα φυσικά τοπία, γάργαρα νερά, μοναδικές περιπατητικές διαδρομές μέσα στο δάσος και έναν προσεγμένο χώρο δασικής αναψυχής. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως τα Πλατανάκια ξετρελαίνουν μικρ...
Διάφορα
Βίντεο με πως θα γίνει ο Σταθμός Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης έδωσε στη δημοσιότητα η ελληνική κυβέρνηση, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή. Στο βίντεο παρουσιάστηκε κατά τη σύσκεψη που έγινε στα γραφεία της Αττικό Μετρό ΑE στην Θεσσαλονίκη, με την συμμετοχή του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, του Γενικού Γραμματέα Υποδομών κ. Γιώργου Καραγιάννη, τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών κ....
Κοινωνία
Η σημερινή επαναλειτουργία των Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (ΚΥΕ) και η παραχώρηση επιπλέον κοινόχρηστου χώρου προς ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων αποτελεί το πρώτο μέρος των αποφάσεων της Διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης για την οργάνωση και τη λειτουργία της πόλης. Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, σταθμίζοντας τα δικαιώματα όλων των πολιτών στο δημόσιο χώρο και λόγω των μέτρων ασφαλείας για τον  κορωνοϊό, θα υπάρξει εισήγηση και αποφάσεις σχετι...
Πολιτική
«Τα χρονοδιαγράμματα θα τηρηθούν για το Μετρό Θεσσαλονίκης και η αυριανή επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη γίνεται και γι' αυτόν τον λόγο, για να σηματοδοτήσουμε ότι κάτι αλλάζει σε αυτή την πόλη, το έργο θα συνεχιστεί και θα παραδοθεί ολόκληρο το 2023», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών . Κώστας Καραμανλής Ο υπουργός κατέβηκε στον σταθμό Βενιζέλου, όπου διαπίστωσε ότι έχει ξεκινήσει η απομάκρυνση της επίχωσης και τόνισε πως αυτό σημαίνει...