Χρυσά βραβεία στα «Όσκαρ Τροφίμων» για εταιρεία από τη Θεσσαλονίκη

Χρυσά βραβεία στα «Όσκαρ Τροφίμων» για εταιρεία από τη Θεσσαλονίκη

Δυο χρυσά βραβεία στα "Όσκαρ των τροφίμων", στα Great Taste Awards που γίνονται στο Λονδίνο, αλλά και χρυσή διάκριση για τη συσκευασία, έχουν αποσπάσει ήδη τα προϊόντα της νεοσύστατης εταιρείας "NIRRA" με έδρα την Πυλαία Θεσσαλονίκης, τα οποία παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο της έκθεσηςDetrop.

Η εταιρεία που προέκυψε από την αγάπη των ιδρυτών της για το μέλι, παράγει αυτήν τη στιγμή υψηλής ποιότητας μέλια σε υψηλής αισθητικής συσκευασίες τα οποία τοποθετεί τόσο στην εγχώρια αγορά, σε πεντάστερα ξενοδοχεία, σε concept stores delicatessen κ.ά όσο και στη διεθνή αγορά καθώς έχει κάνει ήδη εξαγωγικό "άνοιγμα" κυρίως σε ευρωπαϊκές χώρες.

Το TyposThes.gr συνάντησε τον ιδρυτή της NIRRA Νικόλαο Βλαχούδη στο Περίπτερο 13 και συγκεκριμένα στη "γωνιά" Digital Greece: AgriFood edition, όπου καινοτόμες startup παρουσίασαν λύσεις και εφαρμογές για την ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα. Ο κ. Βλαχούδης μας μίλησε για το ξεκίνημα της εταιρείας και για τα προϊόντα.

Το ξεκίνημα

"Ξεκινήσαμε την παραγωγή ως χομπίστες πριν περίπου 8 χρόνια για τις δικές μας ανάγκες. Γρήγορα όμως αρχίσαμε να μεγαλώνουμε την παραγωγή μας με αποτέλεσμα στην αρχή να περισσεύουν ποσότητες μελιού, το οποίο διοχετεύαμε σε φίλους και γνωστούς με μεγάλη αποδοχή και θετικά σχόλια . Αυτοί μας παρότρυναν να "τρέξουμε" περισσότερο την παραγωγή. Κάποια στιγμή το 2016 και ενώ είχε "ανοίξει" η παραγωγή, βρεθήκαμε και εμείς στο δίλημμα αν θα πρέπει να μεταναστεύσουμε ή όχι από την Ελλάδα", εξιστορεί.

nirra-blahoydis.jpg
nirra-blahoydis.jpg

Τελικά αποφάσισαν να δημιουργήσουν την εταιρία, η οποία συστάθηκε το 2016. Όπως λέει ο κ. Βλαχούδης, όπως σε κάθε νέο εγχείρημα υπάρχουν δυσκολίες αλλά και εργαλεία.

nirra.jpg
nirra.jpg

Η αγάπη για το μέλι

Η εταιρεία παράγει αυτήν τη στιγμή τέσσερις διαφορετικές ποικιλίες μελιού (από άγριο κάστανο, από άγριο βελανίδι, από πεύκο και μέλι δάσους) σε μοναδικές συσκευασίες.

Η στρατηγική μας είναι να παράγουμε ποικιλίες που προέρχονται από μελιτώματα κυρίως τα οποία είναι χαμηλά σε φυσικά σάκχαρα και συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό αντιοξειδωτικών, ιχνοστοιχείων και μετάλλων, αναφέρει η ο κ. Βλαχούδης.

Θεωρούμε ότι το μέλι είναι μια πολύτιμη φυσική τροφή και έτσι την αντιμετωπίζουμε, ενώ και η μελισσοκομεία είναι μια πολύ ιδιαίτερη ενασχόληση, συνεχίζει. Στη NIRRA ασκούν νομαδική μελισσοκομία που σημαίνει ότι τα μελίσσια μεταφέρονται σε διαφορετική τοποθεσία περίπου κάθε 30-35 μέρες.

"Το χειμώνα κατεβαίνουν κυρίως προς τη Ν. Ελλάδα, Άρτα, Ήπειρο και σιγά σιγά νωρίς την Άνοιξη ανεβαίνουν στην Κερκίνη και μετά μεταφέρονται στην ορεινή Χαλκιδική και γενικά τα μελισσοκομεία τοποθετούνται στην Κεντρική Μακεδονία", όπως λέει.

Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που επισημαίνει είναι ότι οι περιοχές που παράγονται τα μέλια είναι ενταγμένες στο δίκτυο ΝΑΤURA που "σημαίνει ότι είναι απαλλαγμένα από βαρέα μέταλλα γιατί δεν υπάρχει στην περιοχή κάποια βιομηχανική δραστηριότητα".

nirra1.jpg
nirra1.jpg

Έμφαση στη συσκευασία και τιμή στην αρκούδα

Η εταιρία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο Packaging των προϊόντων της καθώς όπως λέει ο κ. Βλαχούδης "είναι μονόδρομος το να δημιουργήσουμε μια συσκευασία υψηλής αισθητική για να μπορεί να αντανακλά την αξία της ποιότητας του μελιού το οποίο παράγουμε".

Προσπαθούμε να επεκτείνουμε την εμπειρία του καταναλωτή και μέσα από τη συσκευασία, να δημιουργήσουμε ένα δεσμό με τα προϊόντα μας και αυτό αφορά κάποιες ιδιαιτερότητες που έχουν οι συσκευασίες, όπως λέει. Με λογότυπο την αρκούδα, που ως γνωστόν αγαπά πολύ το μέλι, τα προϊόντα της εταιρίας τοποθετούνται σε γυάλινα βάζα ενώ το καπάκι είναι  χειροποίητο από μασίφ ξύλο οξιάς, ένα "απτό στοιχείο της φύσης που συνδέει την παραγωγή με το προϊόν".

Φέτος το καλοκαίρι, διευρύνοντας τη γκάμα των προϊόντων της, η εταιρία κυκλοφόρησε και μια πολυτελή κασετίνα με διαφορετικές ποικιλίες μελιού σε μικρότερη συσκευασία.

nirra3.jpg
nirra3.jpg

Πάντως, μπορεί η αισθητική των προϊόντων να είναι το πρώτο που τραβάει το ενδιαφέρον των καταναλωτών, αλλά, όπως σημειώνει ο κ. Βλαχούδης η ποιότητα είναι αυτή που θα τον κερδίσει. Σκοπός μας είναι να υπάρχει επανάληψη και να δημιουργήσουμε αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας, τονίζει.

Αυτήν τη στιγμή τα προϊόντα της NIRRA είναι τοποθετημένα σε εξειδικευμένα παντοπωλεία, σε τουριστικά σημεία και νησιά. "Έχουμε σημαντικές συνεργασίες που αποδεικνύουν και την ποιότητα των προϊόντων μας. Για παράδειγμα είμαστε σε πεντάστερες ξενοδοχειακές μονάδες και στη Β. Ελλάδα και στη νησιωτική, σε concept stores που πωλούν τουριστικά προϊόντα υψηλής αισθητικής και ποιότητας, σε εξειδικευμένες κάβες ποτών που έχουν ενσωματωμένες γωνίες με delicatessen προϊόντα κ.ά", μας λέει ο κ. Βλαχούδης.

Τα βραβεία

Όσο για τα βραβεία, τα προϊόντα έχουν αποσπάσει για δυο συνεχόμενες χρονιές και από το πρώτο έτος λειτουργίας της εταιρείας, δυο χρυσά βραβεία για δυο κωδικούς, το μέλι πεύκου και το μέλι δάσους, στα "Όσκαρ" των τροφίμων, στα Great Taste Awards που γίνονται στο Λονδίνο. Πήραν δυο χρυσά αστέρια το 2017 και το 2018 και ευελπιστούμε ότι θα φτάσουμε και τα τρία, όπως λέει ο κ. Βλαχούδης. Έχουν βραβευθεί επίσης με χρυσό βραβείο και για τη συσκευασία τους σε διεθνή διαγωνισμό.

Πηγή: typosthes.gr

Αν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επισημάνετε το επιθυμητό κείμενο και πιέστε Ctrl + Enter για να ενημερώσετε τον διαχειριστή για αυτό.

Σχόλια