Περνάμε στο τελευταίο στάδιο της μετάβασης από τον ΟΑΣΘ στην ΑΣΥΘ

Το 2019 είναι η χρονιά της μετάβασης από τον ΟΑΣΘ στην ΑΣΥΘ, δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού- Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» σχετικά με τις εξελίξεις που έχουν δρομολογηθεί στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.


«Είναι προφανές ότι περνάμε στο τελευταίο στάδιο της οριστικής μετάβασης από τον ΟΑΣΘ στην ΑΣΥΘ (Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης ΑΕ), που θα είναι ο φορέας, ο οποίος θα περιλαμβάνει και το μετρό. Σε αυτή την προοπτική έχει κινηθεί ήδη το υπουργείο και για την προμήθεια λεωφορείων και για την πρόσληψη νέου προσωπικού, όπως επίσης και για τη μεταφορά προσωπικού από την ΕΛΒΟ προς τον ΟΑΣΘ σήμερα και στην ΑΣΥΘ στη συνέχεια», επισήμανε ο κ. Παππάς, γνωστοποιώντας ότι «ήδη έχουν συγκροτηθεί δύο ομάδες από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών -η μία ομάδα για να φτιάξει το καταστατικό του νέου φορέα, η άλλη τον οργανισμό του. Και μάλιστα θα είναι σύνθεση με φορείς, όχι μόνο από τον ΟΑΣΘ, με περισσότερους παράγοντες, με περιφέρεια, με δήμους». 


«Δύο πράγματα έχουμε να κάνουμε. Το ένα είναι η εκκαθάριση και το άλλο είναι η μετάβαση του μεταφορικού έργου στην ΑΣΥΘ. Αυτό θα γίνει μέχρι το τέλος του 2019, δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Η εκκαθάριση βρίσκεται στη διαδικασία», προσέθεσε, σημειώνοντας ότι μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα αναλάβει και η ελεγκτική εταιρεία και «μέσα σε έξι μήνες το αργότερο αυτοί θα πρέπει να έχουν παραδώσει το πόρισμά τους», όμως «το πότε θα έχει τελειώσει η εκκαθάριση εξαρτάται από το αν θα έχουν γίνει ενστάσεις, καθώς μία εκκαθάριση θα προκαλέσει και δικαστικές παρεμβάσεις, επιλύσεις δικαστικές, δεν είναι εύκολο κι εδώ έχουμε μία ιστορία εκατοντάδων εκατομμυρίων».


Σε ό,τι αφορά την ποιότητα των προσφερόμενων σήμερα υπηρεσιών μεταφορικού έργου προς του πολίτες της Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ είπε πως «η συχνότητα των δρομολογίων έχει βελτιωθεί σημαντικά, δεν έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο που θέλαμε, αλλά αυτό θέλει το χρόνο του», ενώ «αυτό που μπορούμε να κάνουμε άμεσα είναι να βελτιώνουμε τον υπάρχοντα στόλο λεωφορείων, γιατί ήταν σε κακά χάλια». 
«Όταν αναλάβαμε, δεν ήταν απλά τα μόνο 245 λεωφορεία που είχαμε, είχαμε και ένα εύρος βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων -δηλαδή από τον Αύγουστο μέχρι και τον Δεκέμβριο- 102 εκατομμυρίων και ήδη έστειλε η εφορία άλλα 40 εκατομμύρια που χρωστάει η προηγούμενη διοίκηση [...] Η έγνοια μας δεν είναι μονάχα να ενισχύσουμε το στόλο και να βελτιώσουμε την καθημερινότητα, -έχει πολλές φορές δίκαιο ο πολίτης που διαμαρτύρεται, όταν δεν εξυπηρετείται», είπε ο κ. Παππάς, εξηγώντας ότι «και ο πολίτης πρέπει να ξέρει την πραγματική εικόνα, όταν ζητάει για την καθημερινότητά του να αλλάξει».


«Προχθές υπήρχε ένα δικαστήριο. Δεν είναι θέμα ότι δεν έχουν κατατεθεί χρόνια πριν 29 εκατ. ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων; Δεν είναι ένα θέμα; Δεν το άκουσα από τα μέσα ενημέρωσης και μου κάνει εντύπωση. Δεν είδα κάποιον να έλθει στο δικαστήριο, να δει για ποιον λόγο πήρε αναβολή η υπόθεση. Για ποιον λόγο πήρε αναβολή, τη δεύτερη αναβολή που πήρε; Σημαίνει κάτι, ότι εδώ υπάρχει μία διαδικασία, η οποία δεν θέλει να εμφανιστεί το παρελθόν του ΟΑΣΘ, για να καταλάβει και ο πολίτης περί τίνος πρόκειται. Το σήμερα εξαρτάται από το τι έχεις παραλάβει», ανέφερε.


Σε ό,τι αφορά τις προαναγγελθείσες από τον ίδιο προσλήψεις 250 οδηγών διευκρίνισε πως το αίτημα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Γνωστοποίησε, τέλος, ότι εντός των ημερών ξεκινά πρόγραμμα εκπαίδευσης όλων των εργαζομένων στον Οργανισμό. «Στον ΟΑΣΘ ήδη καθιερώνω έναν μόνιμο μηχανισμό εκπαίδευσης και επιμόρφωσης -βασικά εκπαίδευσης- γιατί εκτός από την απαξίωση του στόλου είχαμε και απαξίωση του ανθρώπινου δυναμικού και το μόνο που έχουμε σε πληθώρα είναι η υποαπασχόληση μέσα στον οργανισμό κι αυτό πρέπει επίσης να το διαχειριστούμε, χωρίς να δημιουργούμε ανεργία. Πώς θα γίνει αυτό; Όταν κάνεις τους εργαζόμενους να έχουν δεξιότητες αντίστοιχες με την εξελισσόμενη τεχνολογία και την οργάνωση. Αυτό καθιερώνω. Ήδη από την επόμενη εβδομάδα αρχίζουν τα σεμινάρια για την εκπαίδευση του προσωπικού, αρχικά για διοικητικά και οικονομία και μετά θα πάμε και στο τεχνικό, σε όλα τα επίπεδα, από τα κορυφαία στελέχη μας, μέχρι και τους ελεγκτές κομίστρου», διευκρίνισε.

*Τη συνέντευξη πήραν η Σοφία Παπαδοπούλου και ο Κώστας Παπαδάκης

**Επιμέλεια: Σμαρώ Αβραμίδου

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επισημάνετε το επιθυμητό κείμενο και πιέστε Ctrl + Enter για να ενημερώσετε τον διαχειριστή για αυτό.

Σχόλια

Κοινωνία
Σε ένα σχολείο που μοιάζει σαν βγαλμένο από παραμύθι θα επιστρέψουν από τη Δευτέρα οι μαθητές του 6ου νηπιαγωγείου Ωραιοκάστρου. Ο άλλοτε απρόσωπος εξωτερικός τοίχος του σχολείου τους πλέον κοσμείται από παραστάσεις του «Μικρού Πρίγκιπα», του ήρωα του ομώνυμου βιβλίου του Αντουάν Σαιντ Εξυπερύ. Το 6ο νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου απέκτησε νέα μορφή στο πλαίσιο της δράσης «Μαζί με το παιδί αλλάζουμε τον κόσμο», η οποία υλοποιείται σε σχολικούς χώρους με πρωτοβου...
Διάφορα
Τέλος εποχής, για ένα από τα πιο ιστορικά καταστήματα της Θεσσαλονίκης, όπου από το 1922 το κιόσκι με τα δολώματα παρακολουθούσε καθημερινά την πόλη ν’ αλλάζει. Ωστόσο, από σήμερα το επίσημο στέκι των ψαράδων, δεν θα υπάρχει πια. Η ιστορία του μέχρι και σήμερα έφτασε τα 98 χρόνια λειτουργίας που κατά κύριο λόγω πουλούσε δολώματα για τους ψαράδες, ενώ αργότερα πρόσθεσε σουβενίρ με θέμα την Θεσσαλονίκη. Το λαμαρινένιο κιόσκι με την επιγραφή “Μενέλαος από το...
Διάφορα
Η εταιρεία ALUMIL, μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες της Ελλάδας, με εξειδίκευση στα αρχιτεκτονικά συστήματα αλουμινίου, προχώρησε σε δωρεά και εγκατάσταση του προηγμένου συστήματος decking «Woodee», μετά από τη θετική ανταπόκριση του Δήμου Θεσσαλονίκης στην πρωτοβουλία της εταιρείας. Το σύστημα decking «Woodee» πρόκειται να τοποθετηθεί στην Παραλία Θεσσαλονίκης, στη θέση του υφιστάμενου ξύλινου deck που έχει πλέον φθαρεί. Συγκεκριμένα, το ύψος της δωρεά...
Διάφορα
Την Παρασκευή ξεκινά η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τους Νέους Επιβάτες και την Περαία, με τον «Κωνσταντή» να πραγματοποιεί τέσσερα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη: 10πμ, 12.30μμ, 15.00μμ και 17.30μμ και από Νέους Επιβάτες στις 11.15πμ, 13.45μμ, 16.15μμ και 18.45μμ. Ο «Κωνσταντής» είναι το μεγαλύτερο καράβι που ανοίγει πάντα τη σεζόν και θα ακολουθήσει η «Καλυψώ», σύμφωνα με την Πέλλυ Πασχαλίδου, εκπρόσωπο της εταιρείας «Karavakia Thessaloniki Waterbu...
Κοινωνία
Viral έχει γίνει η πατέντα ενός Θεσσαλονικιού ιδιοκτήτη σουβλατζίδικου, προκειμένου να τηρούνται οι αποστάσεις ασφαλείας, στο χώρο που οι πελάτες πρέπει να περιμένουν για να δώσουν την παραγγελία τους. Όπως φαίνεται και στο βίντεο, ο ιδιοκτήτης ψητοπωλείου από την Αριστοτέλους στην Θεσσαλονίκη, τοποθέτησε πεζοφάναρο στο χώρο των παραγγελιών, προκειμένου οι πελάτες να ξέρουν πότε πρέπει να προχωρούν στην ουρά και πότε να περιμένουν έξω από το κατάστημα. Δεί...
Κοινωνία
Μετά τη μερική άρση των περιορισμών στις πτήσεις από και προς το εξωτερικό και από το Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία», ανοίγουν και οι πτήσεις της AEGEAN. H AEGEAN ενημερώνει ότι από τις 15 Ιουνίου προχωρά στην επανέναρξη των απευθείας δρομολογίων της, από και προς τη Θεσσαλονίκη, με βασικούς προορισμούς εξωτερικού και υπό την αίρεση των επιδημιολογικών χαρακτηριστικών των χωρών. Συγκεκριμένα ξεκινούν, οι απευθείας πτήσεις από τη Θεσσαλονίκη προς το Μό...
Διάφορα
Μιλώντας στην ΕΡΤ και την εκπομπή «Δέκα», ο Ο’ Μπράιεν τόνισε πως από την 1η Ιουλίου η Ryanair θα ταξιδεύει στην Ελλάδα με μεγαλύτερη πληρότητα, από τον συνολικό μέσο όρο των δρομολογίων της εταιρείας, στη μετά πανδημίας εποχή. Ωστόσο, τόνισε πως υπάρχει ανησυχία ότι η ζήτηση δεν θα είναι τόσο μεγάλη. «Θα ξεκινήσουμε ένα ουσιαστικό πρόγραμμα για την Ελλάδα από την 1η Ιουλίου. Θα καλύψουμε κοντά στο 90% των δρομολογίων που είχαμε σχεδιάσει και θα λειτουργήσ...
Κοινωνία
Αρχικό μέλημα είναι η έγκαιρη αποτροπή της αύξησης τω «καθοδηγούμενων» μεταναστευτικών ροών, η αύξηση των οποίων μετά την ύφεση του πρώτου κύματος της πανδημίας αναμένεται να φτάσει ακόμη και το 30%. Ακόμη, βασικός στόχος αποτελεί η κατασκευή φράκτη προκειμένου να προασπιστούν τα συμφέροντα της χώρας, όπως έχουν τονίσει επανειλημμένα κυβερνητικά χείλη. Στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. έχουν μελετήσει προσεκτικά το τελευταίο διάστημα τα «κόκκινα» σημεία στα σύνορα που βρ...
Διάφορα
Ιδιαίτερα αισιόδοξα ευρήματα για την πορεία της πανδημίας Covid-19 παρουσιάζει η μεγάλη έρευνα που πραγματοποιεί ομάδα επιστημόνων του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η ομάδα του ΑΠΘ, σε συνεργασία με την Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ), παρακολουθεί τη συγκέντρωση του ιού SARS-CoV-2 στα υγρά απόβλητα στην είσοδο της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων Θεσσαλονίκης (ΕΕΛΘ).  Σύμφωνα με τις μετρήσεις της ομάδας του ΑΠΘ, όπως ανα...