Θεσσαλονίκη: Ηλεκτρονικό εισιτήριο στα αστικά ακόμα και πριν το Μετρό

«Το ηλεκτρονικό εισιτήριο που θα εφαρμοστεί στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, σίγουρα θα εφαρμοστεί πριν την έναρξη του Μετρό», υπογράμμισε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “Πρακτορείο 104,9 FM”, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς. «Το πλεονέκτημα του δικού μας ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα είναι- επειδή θα είναι ένα ανοιχτό σύστημα – ότι θα μπορούν εκτός από τις αστικές συγκοινωνίες να ενταχθούν και διάφορες άλλες δραστηριότητες, π.χ. Μουσεία, τρένα, ΚΤΕΛ, οποιοιδήποτε θέλουν να πάρουν το αντίστοιχο hardware για να μπορούν να ενταχθούν στο σύγχρονο σύστημα», ανέφερε χαρακτηριστικά. «Εμείς, επανασχεδιάζουμε όλο τον κυκλοφοριακό σχεδιασμό όπου σ’ αυτόν θα ενταχθούν σταδιακά από το 2019 και το Μετρό και οι θαλάσσιες συγκοινωνίες και τα ταξί κλπ , την ευθύνη έχει ο ΟΣΕΘ και εμείς συμβάλλουμε αποφασιστικά σ αυτό» τόνισε. Το μεγάλο πρόβλημα – είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ – είναι ότι «δεν υπήρχε επί της ουσίας σχέδιο» και πρόσθεσε: «Αν θα πάτε στο κέντρο (της πόλης) θα δείτε τα λεωφορεία τα οποία περνάνε το ένα πίσω από το άλλο και στην περιφέρεια είναι αραιά. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα σχεδίου. Δεν μπορούμε να φορτώνουμε το κέντρο της πόλης ούτε συγκοινωνιακά, ούτε κυκλοφοριακά, ούτε περιβαλλοντικά, γιατί αυτό έχει επιπτώσεις στην περιφέρεια». Περαιτέρω βελτίωση στη συχνότητα των μετακινήσεων εκτός κέντρου πόλης Αυτό που ήδη προχωράει – συμπλήρωσε ο κ. Παππάς – είναι «να διαμορφώσουμε τις συνθήκες μετεπιβίβασης έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε καλύτερη συχνότητα και καλύτερη πληρότητα (λεωφορείων)». Και αυτό διότι, όπως εξήγησε, «πολλές φορές τα λεωφορεία στο κέντρο της πόλης περνάνε άδεια», άρα, «πρέπει να τα έχουμε στη διάθεσή μας, έτσι ώστε να ξαναπηγαίνουν στην περιφέρεια και να μπορούν να βελτιώνουν τις συχνότητες της περιφέρειας». Σύμφωνα με τον κ. Παππά, «οι γραμμές 2Κ και 3Κ που έχει ήδη προωθήσει ο ΟΣΕΘ έχουν πάρα πολύ καλά αποτελέσματα και είναι μια πειραματική φάση για να μπορέσουμε σταδιακά αυτό να το ολοκληρώσουμε και κυρίως να μας δώσει το χρόνο για να σχεδιάσουμε πια , ένα πιο μακρόπνοο σχέδιο όπου θα είναι ενταγμένο πια και το Μετρό (…)». Βήματα οικονομικής εξυγίανσης και προετοιμασίας του νέου φορέα Κάνοντας απολογισμό του 2018, ο κ. Παππάς σημείωσε ότι «έχουμε κάνει πάρα πολλά βήματα που αφορούν και τη διαδικασία της οικονομικής εξυγίανσης, αλλά και την προετοιμασία για τη δημιουργία καινούριου φορέα». Τόνισε δε, ότι, «αυτό που δεν έχει γίνει συνείδηση και πρέπει να είναι συνείδηση των πολιτών της πόλης είναι ότι ο ΟΑΣΘ θα τελειώσει στο τέλος της (τρέχουσας) χρονιάς. Εμείς θα είμαστε αυτοί που θα πάρουμε τα κλειδιά αυτού του οργανισμού, γιατί είναι προφανές ότι η τομή που έγινε τον Ιούλιο του 2017 ακριβώς ήθελε να τελειώνει με αυτή την δεκαετιών αμαρτωλή πορεία». Εκσυγχρονισμός και ενίσχυση του μεταφορικού έργου Σύμφωνα με τον κ. Παππά, σε εξέλιξη είναι δράσεις που αφορούν τόσο τον εκσυγχρονισμό του Οργανισμού, όσο και τη ψηφιοποίησή του, αλλά και την εκπαίδευση των εργαζομένων, ούτως ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις “απαιτήσεις” της σύγχρονης εποχής. «Ήδη, προχωράμε σε ένα βαθύτατο εκσυγχρονισμό από επιχειρησιακή άποψη. Έχουμε προφανώς προβλήματα σε σχέση με το μεταφορικό μας έργο, αυτό δεν μπορούμε να το κρύψουμε, αλλά, επί της ουσίας, εμείς από 245 λεωφορεία που είχαμε παραλάβει έχουμε ανατάξει πάνω από 200 και τα έχουμε βάλει στην κίνηση, έχουμε ήδη προχωρήσει στη διαδικασία για την πρόσληψη 250 οδηγών, ψάχνουμε να βρούμε και άλλους τρόπους για να ενισχύσουμε με έκτακτες διαδικασίες το δυναμικό των οδηγών», ανέφερε χαρακτηριστικά. Επί της ουσίας – είπε ο κ. Παππάς – «εμείς προσθέσαμε στον στόλο αυτόν που παραλάβαμε, άλλα 200 λεωφορεία». Ψηφιοποίηση του Οργανισμού Προχωράμε – είπε ο κ. Παππάς – «σε μια συνολικότερη ψηφιοποίηση του οργανισμού. Ψηφιοποίηση σημαίνει αναδιοργάνωση συνολικά όλων των υπηρεσιών και των διοικητικών και των λεωφορείων, αλλά και των εργοστασίων για να μπορούμε να έχουμε με το μικρότερο δυνατό κόστος το καλύτερο αποτέλεσμα, και κυρίως να μπορούμε να εντοπίσουμε με ακρίβεια το πραγματικό κόστος στη λειτουργία του μεταφορικού μας έργου». Σημείωσε δε, ότι, υπάρχουν προγράμματα διαρκούς εκπαίδευσης όλων των κατηγοριών του προσωπικού (συνολικά 2.200 άτομα εργάζονται στον Οργανισμό) διότι, όπως είπε, «εμείς έχουμε στόχο να μη χάσει κανείς εργαζόμενος τη δουλειά του. Αυτό όμως σημαίνει ότι και οι εργαζόμενοι πρέπει να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους , να μπουν σε μια σύγχρονη εποχή (…)και το προσωπικό πρέπει να έχει τις ικανότητες να λειτουργήσει ένα σύγχρονο οργανισμό». Όσον αφορά τα λεωφορεία, συνέχισε ο κ. Παππάς, «ήδη, έχουμε κάνει το αίτημά μας και προχωρά το υπουργείο Υποδομών σε παραγγελίες νέων λεωφορείων, τα οποία δεν μπορούμε εμείς να αγοράσουμε διότι εμείς, έχουμε περιορισμένο χρόνο ζωής. Δεν μπορούμε εμείς να υπογράψουμε συμβάσεις και να δεσμεύουμε τη νέα μονάδα, πρέπει να υπάρξει νέος φορέας, γι αυτό έχουμε κάνει και την τελευταία τροπολογία που έγινε πριν από περίπου ένα μήνα από το υπουργείο Υποδομών για να αρχίσουμε να θέτουμε σε λειτουργία τον ΑΣΥΘ («Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης ΑΕ») σταδιακά, έτσι ώστε εκσυγχρονίζοντας κάποιες από τις υπηρεσίες να τις εντάσσουμε εκεί, έτσι ώστε στο τέλος του 2019 να έχει ολοκληρωθεί τουλάχιστον η μεταφορά του μεταφορικού έργου». Για το ζήτημα της εκκαθάρισης του Οργανισμού, ο κ. Παππάς επισήμανε ότι «αυτό εξαρτάται όχι μόνο από εμάς, αλλά και από τους έχοντες έννομο συμφέρον από το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης. Μπορεί το μεν μεταφορικό έργο να μεταβιβαστεί εξ ολοκλήρου πια στο νέο φορέα, αλλά είναι προφανές ότι αν υπάρχουν ενστάσεις σε σχέση με το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης αυτό μπορεί να διαρκέσει και ένα διάστημα παραπάνω». Αναφερόμενος και στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), ο κ. Παππάς τόνισε ότι «υποκατέστησε τον ΣΑΣΘ, ο οποίος βρισκόταν σε πλήρη αδράνεια και στελεχώνεται, έτσι ώστε να προχωρήσουμε και στην αναμόρφωση του συνολικού συγκοινωνιακού σχεδίου». 

Πηγή: www.parallaximag.gr/thessaloniki/thessaloniki-ilektroniko-eisitirio-sta-astika-akoma-kai-prin-to-metro

Αν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επισημάνετε το επιθυμητό κείμενο και πιέστε Ctrl + Enter για να ενημερώσετε τον διαχειριστή για αυτό.

Σχόλια

Πολιτική
Κάλεσμα στους υπουργούς και υφυπουργούς της κυβέρνησης αλλά και σε όλους τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, να δώσουν το 50% της βουλευτικής τους αποζημίωσης, για τους επόμενους δύο μήνες, στη μάχη κατά του κορωνοϊού, απευθύνει ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης. "Απέναντι στην υγειονομική απειλή όλοι είμαστε ίσοι. Όμως στη μάχη απέναντί της, ο καθένας οφείλει να προσφέρει ανάλογα με τις δυνάμεις του", σημειώνει σε δήλωσή του ο κ. Μητσοτάκης και παράλλη...
Διάφορα
Στο πλαίσιο αυτό χθες, Κυριακή 29 Μαρτίου, για άσκοπες μετακινήσεις βεβαιώθηκαν συνολικά  1.835 παραβάσεις σε όλη την επικράτεια και επιβλήθηκαν ισάριθμα διοικητικά πρόστιμα ενώ στη Θεσσαλονίκη καταγράφηκαν 212 παραβάσεις. Αναλυτικά: 589 στην Αττική, 212 στη Θεσσαλονίκη, 136 στα Ιόνια Νησιά, 130 στη Δυτική Ελλάδα, 107 στην Κεντρική Μακεδονία, 102 στη Θεσσαλία, 99 στην Κρήτη, 96 στην Πελοπόννησο, 87 στο Νότιο Αιγαίο, 77 στην Ήπειρο, 73 στην Ανατολική Μακεδο...
Κοινωνία
Με στόχο να συγκεντρωθούν χρήματα για την αγορά εξοπλισμού για τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, το κολλέγιο Ανατόλια ξεκίνησε καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων. Πρώτοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μαθητές οι οποίοι δώρισαν 5.000 ευρώ από τα έσοδα του φετινού Χριστουγεννιάτικου bazaar στο ΑΧΕΠΑ. Η καμπάνια, που ξεκίνησε μεταξύ των αποφοίτων, των γονέων και των εργαζομένων του, θα «τρέχει» έως την ερχόμενη Παρασκευή 3/4, παρά το γεγονός ότι...
Διάφορα
Κρούσμα κορονοϊού εντοπίστηκε στο στρατόπεδο Προκοπίδη, στο Δρυμό Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, ο κορονοϊός «χτύπησε» στρατιώτη στο στρατόπεδο της Ασσήρου, με φαντάρο που υπηρετεί μαζί με τον φορέα του ιού να καταγγέλλει στο lagadas.net ότι: «Ο στρατιώτης βρίσκονταν για 4-5 μέρες σε καραντίνα, καθότι είχε εμφανίσει τα συμπτώματα της νόσου, είχε πυρετό και έβηχε. Πηγή: thes.gr
Διάφορα
Η επιβατική κίνηση στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι σε ιστορικό χαμηλό λόγω κορονοϊού, όμως τα οχήματα που συνεχίζουν να παραμένουν στους δρόμους του πολεοδομικού συγκροτήματος προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι πολίτες που πρέπει να μετακινούνται προς και από τις εργασίες τους απολυμαίνονται καθημερινά. Όπως ενημερώνει ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι καθημερινές εργασίες απολύμανσης και εντατικού καθαρισμού τ...
Πολιτική
Θα αργήσουμε όπως όλα δείχνουν να επιστρέψουμε σε κανονικούς ρυθμούς στην καθημερινότητά μας καθώς η δημόσια υγεία και η αποτροπή της εξάπλωσης του ιού στην κοινωνία μας είναι σημαντικότερα από τις οικονομικές επιπτώσεις της καραντίνας για το κυβερνητικό επιτελείο. Στο πλαίσιο αυτό για την κυβέρνηση και τους επιστήμονες είναι κρίσιμο το διάστημα μέχρι το Πάσχα, αφού στις εβδομάδες που ακολουθούν αναμένεται να υπάρξει κορύφωση της εξάπλωσης του ιού. Σύμφωνα...
Διάφορα
Ένας άνδρας από την Ξάνθη, άφησε την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης ανεβάζοντας στους 41 τους νεκρούς από κορονοϊό στην Ελλάδα. Όπως αναφέρει το xanthinews.gr, το πρωί της Δευτέρας (30/03), κατέληξε στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας όπου νοσηλευόταν, ένας 60χρονος συνταξιούχος διοικητής σε σώμα ασφαλείας, ο οποίος δεν έχει γίνει γνωστό αν είχε υποκείμενα νοσήματα. Πρόκειται για το 4ο θύμα του κορονοϊού στην Ξάνθη. Νωρίτερα ένας ακόμα άνθρω...
Υγεία
Τις πιο παραγωγικές ηλικίες φαίνεται πως προτιμά να μολύνει ο κορονοϊός στη χώρα μας. Σύμφωνα με τα αναθεωρημένα στοιχεία της έκθεσης του ΕΟΔΥ, οι άνθρωποι ηλικίας από 40 έως 64 ετών γίνονται συχνότερα στόχοι του νέου ιού σε ποσοστό 47,2%, όπως και η ηλικιακή ομάδα από 18 έως 40 ετών σε ποσοστό 26,8%. Είναι παρήγορο ότι οι ηλικιωμένοι που κινδυνεύουν περισσότερο από επιπλοκές, δηλαδή οι άνθρωποι από 65 ετών και πάνω μολύνονται σε ποσοστό 23%, αν και ιδανικ...
Περιστατικά
Εργατικό ατύχημα σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα σε κτήριο επαγγελματικών χώρων στη συμβολή των οδών Τσιμισκή με Κομνηνών, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με πληροφορίες, για αδιευκρίνιστο μέχρι στιγμής λόγο, σίδερο από τη σκαλωσιά έπεσε πάνω σε άνδρα ηλικίας περίπου 45 ετών, ο οποίος εκτελούσε εργασίες. Ο άνδρας ένιωσε πόνο στο στήθος και δυσκολία στην αναπνοή. Στο σημείο έσπευσε άμεσα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και όχημα της Πυροσβεστικής καθώς δεν ήταν προσβ...