Μειώσεις τιμών εισιτηρίων στις υπεραστικές διαδρομές και γρηγορότερες μετακινήσεις

Μείωση στην τιμή του εισιτηρίου στις υπεραστικές διαδρομές καθώς μειώνονται οι αποστάσεις και γρηγορότερη μετακίνηση καθώς αποσυμφορείται ο αστικός ιστός, έρχονται με την αναμόρφωση του συγκοινωνιακού σχεδιασμού σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Όπως τονίζει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας σε συνέντευξη του στο ΑΠΕ - ΜΠΕ επιχειρείται για πρώτη φορά η ενοποίηση του σχεδιασμού των μεταφορών στην Περιφέρεια Αττικής και Θεσσαλονίκης συνδυάζοντας όλα τα υφιστάμενα μέσα μεταφοράς των πολιτών διευκολύνοντας τις μετακινήσεις των πολιτών αλλά και την ευχέρεια δράσης των ίδιων των ΜΜΕ. Ο κος Βούρδας απαντά στις καταγγελίες εργαζομένων για «ιδιωτικοποιήσεις» κάνοντας λόγο για «ένα Fake επιχείρημα το οποίο δεν προκύπτει από πουθενά και για συνδικαλιστικά πυροτεχνήματα».

Επίσης, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου μιλάει για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, για την προοπτική κοινού εισιτηρίου - κάρτας που να είναι συμβατό τεχνικά σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Ελλάδα και αναφέρεται στις επόμενες νομοθετικές παρεμβάσεις του υπουργείου που αφορούν διπλώματα οδήγησης, υπεραστικά ΚΤΕΛ, εκσυγχρονισμός σιδηρόδρομου καθώς και στην κύρωση από το Ελληνικό Κοινοβούλιο της σύμβασης παραχώρησης για την κατασκευή και εκμετάλλευση του Θριασίου εμπορευματικού κέντρου.

Ακολουθεί η συνέντευξη του γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνου Βούρδα στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και τη δημοσιογράφο Βάσω Κουτσούμπα

Κύριε Γενικέ, τι αλλάζει με το νέο νόμο στον χάρτη των αστικών μεταφορών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη;

Με τις νέες ρυθμίσεις και τις πρωτοβουλίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών επιχειρείται, για πρώτη φορά, η ενοποίηση του σχεδιασμού των Μεταφορών στην Περιφέρεια Αττικής και τη Θεσσαλονίκη. Το καθεστώς κάθε μεταφορικό μέσο να λειτουργεί αυτόνομα και να μην εντάσσεται σε ένα συνολικό σχεδιασμό είναι απλά άγονο και επιβαρυντικό για τις πόλεις και τους πολίτες.

Αναμορφώνουμε λοιπόν το συγκοινωνιακό σχεδιασμό σε Αττική και Θεσσαλονίκη προκειμένου να μην υπάρχουν κινήσεις που επιβαρύνουν αντί να διευκολύνουν. Συνδυάζουμε όλα τα υφιστάμενα Μέσα Μεταφοράς των πολιτών και διευκολύνουμε τις μετακινήσεις των πολιτών αλλά και την ευχέρεια δράσης των ίδιων των ΜΜΜ.

Στην Αττική ο ΟΑΣΑ και στη Θεσσαλονίκη ο ΟΣΕΘ σε συνεργασία με τον ΟΑΣΘ, έχουν ήδη επεξεργαστεί και σταδιακά θα αρχίσουν να υλοποιούν αυτή την πολιτική προς όφελος των πολιτών.

Θα έχουμε αλλαγές στην λειτουργία ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ, εξορθολογισμό τιμής εισιτηρίου, δρομολογίων;

Στόχος είναι τα ΚΤΕΛ να εκτελούν τα υπεραστικά δρομολόγια και όχι να έχουν αφετηρία στο Πεδίον του 'Αρεως και το Θησείο. Να προσεγγίζουν σταθμούς Μετρό και Προαστιακού και να φτάνει ο πολίτης με άλλα μέσα στο κέντρο.

Με τον τρόπο αυτό μειώνεται και το κόστος των δρομολογίων άρα και η τιμή του εισιτηρίου για τα ΚΤΕΛ. Ήδη θεσμοθετήθηκε η υποχρέωση των ΚΤΕΛ να αποκτήσουν συστήματα τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Όπως γνωρίζετε, η συνεργασία ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ με τα αντίστοιχα ΚΤΕΛ υπάρχει εδώ και χρόνια απλά τώρα ενοποιείται σε επίπεδο συγκοινωνιακού έργου. Καμία αστική γραμμή δε φεύγει από τον ΟΑΣΑ και τις εταιρίες του και από τον ΟΑΣΘ.

Όμως, θα πρέπει να γνωρίζουν με βάση κοινοτικούς ορθούς κανόνες ότι δεν γίνεται να κυκλοφορούν όλα τα οχήματα σε όλους τους δρόμους. Ένα αστικού τύπου λεωφορείο που έχει και όρθιους επιβάτες δεν μπορεί να κυκλοφορεί σε εθνικές οδούς και αντίστοιχα δεν μπορούν να επιβαρύνονται τα αστικά κέντρα από λεωφορεία υπεραστικού τύπου.

Πρακτικά τι σημαίνει για τον επιβάτη;

Απλά και κατανοητά σημαίνει μείωση εισιτηρίου στις υπεραστικές διαδρομές καθώς μειώνονται οι αποστάσεις, άρα και τα έξοδα και με τον τρόπο αυτό καλύπτεται και το πρόσθετο κόστος της αστικής μετακίνησης. Και επιπλέον σημαίνει γρηγορότερη μετακίνηση καθώς αποσυμφορείται ο αστικός ιστός και καλύτερες μετακινήσεις.

Ανοίγει «παράθυρο» για ιδιωτικοποιήσεις, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι;

Αυτό είναι ένα fake επιχείρημα το οποίο δεν προκύπτει από πουθενά. Πρόκειται για συνδικαλιστικά πυροτεχνήματα ειδικά σε ό,τι αφορά την παρούσα κυβέρνηση, η οποία έχει δείξει σε Αττική και Θεσσαλονίκη την εμπιστοσύνη της στις Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες.

Μία διάταξη που εξορθολογίζει αντίστοιχη αφηρημένη του 2011 προκειμένου κάθε συγκοινωνιακός φορέας να εκτελεί τον ρόλο του ερμηνεύεται για μικροπολιτικούς λόγους όταν το 2011 είχε υπάρξει σιωπή...

Ο υφυπουργός Νίκος Μαυραγάνης μίλησε για κοινό εισιτήριο - κάρτα για τις μετακινήσεις του επιβατικού κοινού σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Υπάρχει κάτι πιο συγκεκριμένο;

Στόχος ήδη διακηρυγμένος είναι ηλεκτρονικό εισιτήριο συμβατό τεχνικά σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Ελλάδα. Παράλληλα αυτά τα συστήματα να είναι συμβατά για προοπτική ένταξής τους και σε άλλους χώρους ύπαρξης ηλεκτρονικών εισιτηρίων, όπως χώροι πολιτισμού και αθλητισμού. Ο πολίτης να μην έχει δεκάδες κάρτες ανάλογα με το που θέλει να πάει .

Ήδη είναι σε τελική φάση οι σχετικές συζητήσεις για τον προαστιακό της Αθήνας και το σιδηροδρομικό δίκτυο ενώ σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής έχουμε δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό και η Κοινωνία της Πληροφορίας προχωρά στην υλοποίηση αντίστοιχου έργου τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου στη Θεσσαλονίκη.

Στην εποχή της τεχνολογίας δεν μπορούν να υπάρχουν Μέσα με χειρόγραφα εισιτήρια.

Είστε ικανοποιημένος με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τι απαντάτε στους εργαζόμενους που κάνουν λόγο για απαξίωση των δημοσίων συγκοινωνιών (ελλείψεις ανταλλακτικών, εκδοτηρίων κλπ);

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο γίνεται σταδιακά «τρόπος ζωής» για την Αττική και οι πολίτες εξυπηρετούνται. Όλοι όσοι αντέδρασαν τότε λέγοντας πως ταλαιπωρούμε τους πολίτες τώρα απλά ψάχνουν άλλα θέματα... Και βέβαια στην πράξη και τα έσοδα έχουν αυξηθεί και η εξυπηρέτηση είναι ταχύτερη και οι ειδικές κοινωνικές ομάδες εξυπηρετούνται ταχύτερα.

Δεν είναι όλα τέλεια. Υπάρχουν ακόμη βήματα να γίνουν και δουλεύουμε εντατικά για αυτό.

Επίσης, η εγκατάλειψη χρόνων στα ΜΜΜ δεν ανατρέπεται σε μία ημέρα και ειδικά όταν βρισκόμαστε σε δύσκολη οικονομικά περίοδο. Αλλά, ήδη έχει ενοποιηθεί το σύστημα προμήθειας ανταλλακτικών στα λεωφορεία, προχωρούν διαδικασίες για συντήρηση τροχαίου υλικού στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς και προχωρούμε και τη διαδικασία για ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, καθώς σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης έχουμε βρει τους απαραίτητους πόρους.

Είναι πολλοί αυτοί που ενοχλούνται από τον εξορθολογισμό των πραγμάτων αλλά δε θα σταματήσει.

Πότε θα πετάξουν τα πρώτα υδροπλάνα στη χώρα μας;

Όπως έχει πει ήδη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μέχρι την άνοιξη στόχος είναι να έχουν ιδρυθεί όλα τα Υδατοδρόμια που δημιουργούν ένα μεγάλο και αξιόπιστο δίκτυο και να γίνουν και οι διαδικασίες για τις άδειες λειτουργίας.

Από εκεί και πέρα θα είναι θέμα των λειτουργών να ενεργοποιήσουν τις άδειές τους στην πράξη.

Οραματίζεστε ένα βαλκανικό δίκτυο υδατοδρομίων. Πώς θα γίνει;

Ο υπουργός έχει ήδη κάνει πρόδρομες συζητήσεις με τους ομολόγους του στα Βαλκάνια. Ανέφερε και στη Βουλή, πως άμεσα το ψηφισθέν νομοσχέδιο θα δοθεί σε όλους τους ομολόγους του, προκειμένου να αποκτήσουν θεσμικό πλαίσιο και παράλληλα να ξεκινήσει ο σχεδιασμός της δημιουργίας του σχετικού δικτύου με συγκεκριμένες στοχεύσεις.

'Αλλη μία πρωτοβουλία που μπορεί να κάνει τη χώρα μας επίκεντρο των Βαλκανίων με αναπτυξιακή λογική.

Κύριε Γενικέ επόμενες νομοθετικές παρεμβάσεις ...

Επόμενη νομοθετική πρωτοβουλία το νέο σύστημα για την απόκτηση αδειών οδήγησης ή την ανανέωσή τους. Και βέβαια αντίστοιχη νομοθετική πρωτοβουλία σε σχέση με το πρόσφατα ψηφισθέν νομοσχέδιο για τα Αστικά ΚΤΕΛ θα υπάρξει και για τα υπεραστικά. Όπως γνωρίζετε η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έγινε με διάλογο και σύμφωνη γνώμη των φορέων και αντίστοιχα θα γίνει και για τα υπεραστικά ΚΤΕΛ.

Αλλαγές στο σύστημα των διπλωμάτων...

Ήδη ο υπουργός, ο κ. Σπίρτζης έχει δώσει στη δημοσιότητα και σε διαβούλευση το σχετικό Σχέδιο Νόμου. Στόχος μας η διαφάνεια, η μικρότερη δυνατή εμπλοκή τρίτων προσώπων στη διαδικασία θεωρητικών και πρακτικών εξετάσεων και η αξιοποίηση της τεχνολογίας.

Επίσης, η πρακτική άσκηση χωρίζεται σε δύο στάδια καθώς θα γίνεται και σε κλειστή πίστα και σε ανοιχτό δρόμο. Παράλληλα εξορθολογίζεται και το θέμα των εκπαιδευτών καθώς θα είναι προσωπικό των Περιφερειών ως αποκλειστικής απασχόλησης και στο υπουργείο δημιουργείται μηχανισμός ελέγχου και επιθεωρήσεων.

Τέλος, καθιερώνεται η συνοδευόμενη οδήγηση για νέους από το 17ο έτος της ηλικίας τους ως τρόπος εκπαίδευσης των νέων οδηγών και ως υιοθέτησης μίας βέλτιστης πρακτικής που έχει αποδώσει σημαντικά σε άλλες χώρες.

Έχετε μιλήσει για αλλαγές στην υφιστάμενη δομή του σιδηροδρόμου. Τι εννοείτε;

Το τοπίο στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο τα τελευταία 3,5 χρόνια γνωρίζετε πως έχει αλλάξει ριζικά. Από την εποχή της απαξίωσης, της κατάτμησης με άναρχο τρόπο και για σκοπιμότητες , της μη εκτέλεσης των έργων και του μαρασμού, περνάμε σταδιακά σε ένα σύγχρονο δίκτυο, σε μία ελεύθερη αγορά σε σχέση με τους παρόχους των σιδηροδρομικών δρομολογίων και σε μία εποχή εξωστρέφειας και συνεργασίας στον τομέα αυτό με τις χώρες των Βαλκανίων και ευρύτερα.

Παράλληλα, η χώρα πρέπει να υιοθετήσει τις κοινοτικές οδηγίες για το 4ο Σιδηροδρομικό Πακέτο με προσαρμογή τους στα Ελληνικά δεδομένα.Όλο αυτό το τοπίο απαιτεί και αναπροσαρμογή δομών, λειτουργιών και μοντέλων λειτουργίας.

Για παράδειγμα, φέτος, αλλάζουμε τον Κανονισμό Κίνησης του Σιδηροδρόμου, ο οποίος είναι ίδιος από το 1975!!!..., γραμμένος στην καθαρεύουσα και κανένας μέχρι σήμερα δεν είχε ασχοληθεί θεωρώντας πως ο Σιδηρόδρομος στη χώρα πρέπει να μείνει «στην εποχή του Τρικούπη».

Πρόσφατα επισκεφθήκατε με την Επίτροπο κα. Κρέτσου το Θριάσιο Πεδίο.

Στο Θριάσιο δημιουργείται το μεγαλύτερο Διαμετακομιστικό Κέντρο των Βαλκανίων και μάλλον και της Ευρώπης.

'Αμεσα κυρώνεται από το Ελληνικό Κοινοβούλιο η σύμβαση για τη δημιουργία του Logistic Center μετά από την υπογραφή της σύμβασης ανάμεσα στη ΓΑΙΑΟΣΕ και τον ανάδοχο της παραχώρησης ενώ τον Σεπτέμβριο παραδόθηκε και το έργο όλων των απαραίτητων σιδηροδρομικών υποδομών και των υποδομών μεταφόρτωσης από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ .

Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα , όπως δεσμευτήκαμε και στην Επίτροπο κα. Κορίνα Κρέτσου η οποία έχει συμβάλει καθοριστικά στη χρηματοδότηση αυτών των έργων τα τελευταία 3 χρόνια, θα προκηρυχθεί και ο διαγωνισμός για το Διαχειριστή του Κέντρου Μεταφόρτωσης.

http://amna.gr/macedonia/article/298923/Meioseis-timon-eisitirion-stis-uperastikes-diadromes-kai-grigoroteres-metakiniseis-

Αν παρατηρήσετε κάποιο σφάλμα, επισημάνετε το επιθυμητό κείμενο και πιέστε Ctrl + Enter για να ενημερώσετε τον διαχειριστή για αυτό.
Προτείνω
Δεν υπάρχουν ακόμη συστάσεις

Σχόλια

Κοινωνία
Δραματική και άθλια η κατάσταση σε έναν υπό κατάρρευση ΟΑΣΘ σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή. Ανακοίνωσε σχέδιο διαχείρισης κρίσης με άμεση τοποθέτηση νέας διοίκησης. Αιχμές στην Κομισιόν για την κρατικοποίηση του οργανισμού. Δραματική παρουσίασε την εικόνα των αστικών συγκοινωνιών στην Θεσσαλονίκη ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ο νεότερος στο πλαίσιο των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης. Ο Κ. Καραμανλής τόν...
Κοινωνία
Εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου που προβλέπει απαγόρευση καπνίσματος σε κλειστούς χώρους Σε άμεση και καθολική εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου προτίθεται να προχωρήσει η κυβέρνηση, όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός, Κ. Μητσοτάκης, στην ομιλία του στη Βουλή κατά την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων το Σάββατο. Η κυβέρνηση θέλει καθολική απαγόρευση του καπνίσματος σε όλους τους δημόσιους κλειστούς χώρους, όπως γίνεται στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης....
Κοινωνία
Το διατηρητέο κτήριο στην οδό Βενιζέλου θα μετατραπεί σε φοιτητική εστία με 100 διαμερίσματα. Έτοιμη 1η Σεπτεμβρίου η φοιτητική εστία στην Πλάτωνος. Στη δημιουργία φοιτητικών διαμερισμάτων στο εντυπωσιακό διατηρητέο κτήριο της πρώην κλινικής Ανδρεάδη στην οδό Βενιζέλου 66 και Τοσίτσα 1 προχωρά το επόμενο διάστημα η εταιρεία Οikotrust, η οποία με έδρα τη Θεσσαλονίκη δραστηριοποιείται στον χώρο των ιδιωτικών φοιτητικών εστιών από το 1999. Όπως τόνισε στη Vor...
Κοινωνία
Σε ένα από τα μεγαλύτερα «αγκάθια» στη Θεσσαλονίκη εξελίσσεται η υπόθεση της κατασκευής του σταθμού Βενιζέλου του Μετρό. Δυστυχώς, μετά την πάροδο αρκετών ετών αναμονής, ακόμη δεν έχει καθοριστεί το πώς θα υλοποιηθεί ο σταθμός και πόσο θα κοστίσει τελικά. Μόλις πριν από λίγες ημέρες ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, κατά τη διάρκεια του 3ου συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών στην Αθήνα, υπογράμμισε ότι μετατίθεται για το 2024, αν...
Εγκληματικότητα
Ένας 26χρονος αλλοδαπός, ο οποίος ενέχεται σε υπόθεση παράνομης κατακράτησης αλλοδαπών σε αποθήκη, συνελήφθη έπειτα από κινητοποίηση αστυνομικών του Τμήματος Διαχείρισης Μετανάστευσης Αγίου Αθανασίου. Ειδικότερα, χθες το μεσημέρι σε εγκαταλελειμμένη αποθήκη περιοχής του δήμου Βόλβης, αστυνομικοί της παραπάνω Υπηρεσίας συνέλαβαν τον 26χρονο, ο οποίος μαζί με συνεργούς του που αναζητούνται, κρατούσαν παρά τη θέλησή τους, με την απειλή όπλου, 19 αλλοδαπούς πο...
Περιστατικά
Σε μέρος ρίψης βοθρολυμάτων έχει μετατραπεί το ανοιχτό ρέμα Διαλογής, το οποίο περνά μέσα από την ομώνυμη κοινότητα  στο Ελευθέριο Κορδελιό. Σύμφωνα με καταγγελίες της πρώην προέδρου της κοινότητας και νυν δημοτικής συμβούλου στο Δήμο Κορδελιού - Ευόσμου Μαρίας Πασχαλίδου, ασυνείδητοι βοθροκαθαριστές αδειάζουν το περιεχόμενο των βυτίων τους στο ρέμα σε σημεία που είναι εύκολα προσβάσιμα αντί να τα μεταφέρουν στον βιολογικό της Σίνδου. Στην περιοχή υπάρχει...
Οικονομία
Μπήκε στη λίστα του Forbes για τους πιο επιτυχημένους κάτω από 30 ετών Σε μια έρευνα και εφαρμογή που στοχεύει στην καταπολέμηση των κουνουπιών αποφεύγοντας τη χρήση εντομοκτόνων, συμμετέχει ένας Λαρισαίος επιστήμονας πετυχαίνοντας σημαντικές διακρίσεις. Πρόκειται για τον γεωπόνο Γιωργή Μαστρονικολό τον οποίο το περιοδικό Forbes ενέταξε στη λίστα με τους 30 πιο επιτυχημένους Έλληνες κάτω των τριάντα ετών. Ως υποψήφιος διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας υπ...
Οικονομία
Οι μειώσεις με βάση τις εξαγγελίες του Κυριάκου Μητσοτάκη Μείωση 20% έως και 30% για τους πολύ μικρούς και μεσαίους ιδιοκτήτες ακινήτων θα δείχνουν τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ που θα εκδοθούν τον Αύγουστο. Σε σχέση με πέρυσι, το όφελος θα ξεκινά από περίπου 35 ευρώ για όσους έχουν περιουσία έως 60.000 ευρώ και αυξάνεται σε 99-239 ευρώ για περιουσίες ύψους έως και 300.000 ευρώ.Η μείωση του ΕΝΦΙΑ που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στην έναρξη τ...
Κοινωνία
Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας Εργασίες συντήρησης θα πραγματοποιηθούν στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Αεροδρομίου «Μακεδονία» από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας από σήμερα Δευτέρα 22 Ιουλίου έως την Πέμπτη 25 και από τη Δευτέρα 29 Ιουλίου έως την Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019. Αναλυτικότερα, θα πραγματοποιηθούν εργασίες αντικατάστασης κατεστραμμένων στηθαίων ασφαλείας ή τοποθέτηση νέων συστ...
Σχετικά νέα
Σχέδιο διαχείρισης κρίσης για ΟΑΣΘ από τον Κώστα Καραμανλή, με αιχμές και νέα διοίκηση
Τέλος το τσιγάρο σε καταστήματα: Πού απαγορεύεται – Πόσο είναι το πρόστιμο
Θεσσαλονίκη: Φοιτιτική εστία το διατηρητέο της κλινικής Ανδρεάδη
Αλλάζουν με κυβέρνηση ΝΔ τα πλάνα για τον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης
Θεσσαλονίκη: Σε ποιους δρόμους ξεκινούν έργα από σήμερα - Για 2 εβδομάδες
Ανάκληση νοθευμένου καφέ εσπρέσσο από τον ΕΦΕΤ
Θεσσαλονίκη: Έργα από τη Δευτέρα στο δρόμο του αεροδρομίου
Θεσσαλονίκη-Αθήνα σε 3 ώρες με νέα τρένα - Τα πρώτα στην Ευρώπη!
Στην αναμονή οι δικαιούχοι του κοινωνικού τουρισμού - Περιμένουν τους προσωρινούς πίνακες
Εργασίες φυτοπροστασίας σε κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης